تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید بر پیگیری اظهارات معاون امور زنان ریاست جمهوری در خصوص خانواده‌های قاچاقچیان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تاکید بر پیگیری اظهارات معاون امور زنان ریاست جمهوری در خصوص خانواده‌های قاچاقچیان
تعدادی از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار پیگیری اطلاعات و مواضع غیرمسئولانه معاونت امور زنان ریاست جمهوری در مورد وضعیت خانواده‌های معدومین و قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان شدند.
به گزارش نامه نیوز، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (11 اسفند 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.


زهره طبیب‌زاده نوری، فاطمه آلیا، لاله افتخاری، فاطمه رهبر، حمید رسایی و نیره اخوان بیطرف نمایندگان تهران و اصفهان به رئیس‌جمهور لزوم پیگیری اطلاعات و مواضع غیرمسئولانه معاونت امور زنان ریاست جمهوری را در مورد وضعیت خانواده‌های معدومین و قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان را متذکر شدند.


زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در جلوگیری از قاچاق میوه و کالا به کشور شد.


نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر کشور خواستار جلوگیری از اخبار کذب و توطئه‌آمیز در تلگرام‌ها علیه قومیت‌ها شد.


حلیمه عالی نماینده مردم زابل به وزیر کشور در مورد عدم نظارت بر صندوق‌ آرا تذکر داد.


محمد دهقان نماینده مردم چناران در تذکری به وزیر کشور خواستار رسیدگی به شیطنت ستاد انتخابات وزارت کشور در انتشار دروغ، موکول شدن انتخابات به مرحله دوم و تاخیر در اصلاح این خبر شد.


محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار جلوگیری از خرید 5 هزار دستگاه واگن باری از روسیه شد.


حسین فتاحی نماینده شهر بابک در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد: پول‌های کثیفی که نتیجه انتخابات شهر بابک را تغییر داد از کجا و توسط چه کسانی آمده بود.




منبع: فارس


۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن