تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام یکصدهزار ساخت و ساز غیرمجاز در سطح کشور


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:وزیر جهاد کشاورزی خبر داد: یکصدهزار ساخت و ساز غیرمجاز در سطح ملی و با مجوز دستگاه های ذیربط ساخته شده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در دویست و چهل و سومین شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در دوره قبل بحثی بین منابع طبیعی و شهرداری تهران مطرح بود که مدیریت منابع طبیعی در اختیار شهرداری قرار می گیرد.
وی با اشاره به انجام مکاتبات و مذاکرات در این باره اظهار داشت: در نهایت در چهارچوب قوانین منابع طبیعی به این نتیجه رسیدیم که مدیریت منابع طبیعی به ویژه جنگل کاری های انجام شده در حوزه شهر به صورت امانت در اختیار شهرداری تهران قرار بگیرد.
حجتی ادامه داد: اساس کار مبنی بر این بود که شهرداری تهران به صورت امانت این اراضی را در اختیار گرفته و از آنها نگهداری کند و دخل و تصرفی در آن صورت نگیرد و مردم بتوانند از ظرفیت های منابع طبیعی بهره مند شوند.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به جنگل کاری های انجام شده در حومه شهر از جمله در منطقه جاجرود، شمال شهر، شمال غرب، پارک کوهسار و اراضی لواسان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرداری تهران به صورت امانی فضاهای سبز را در اختیار مردم قرار می دهد بدون هیچ دخل و تصرفی از آن بهره مند شوند.
وی با اشاره به دغدغه های وزارت جهاد ...
[ مشاهده متن کامل خبر انجام یکصدهزار ساخت و ساز غیرمجاز در سطح کشور در خبرگزاری شبستان ]
انجام یکصدهزار ساخت و ساز غیرمجاز در سطح کشور






سه شنبه ، ۱۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن