تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813189033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طاهری: مسائلی اتفاق افتاده که بازگو نمی‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طاهری: مسائلی اتفاق افتاده که بازگو نمی‌کنم
سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در نشست خبری حاضر شد و در آن از شرایط تیم سخن گفت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزاش "ورزش سه"، علی‌اکبر طاهری در نشست خبری امروز، حرف‌های خود را این‌گونه آغاز کرد: ابتدا ایام فاطمیه را به همه مردم تسلیت عرض می‌کنم، هر از چند گاهی نشست‌های خبری برگزار می‌کنیم تا هر صحبتی که هست بتوانیم در خدمت رسانه‌ها باشیم، گاهی اوقات خبرنگاران تماس می‌گیرند اما بنا به دلایل مختلف نمی‌توانم در خدمت آن‌ها باشم، از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و در این جلسه تمام مسائل در مورد پرسپولیس را مطرح خواهیم کرد.
مهم‌ترین مشکل ما مسائل مالی بود با توجه به شرایطی که از قبل داشتیم مهم‌ترین مشکل ما در تیم، مسائل مالی بود، در این راستا پشتوانه و تأمین‌کننده حرکت ما بحث مالی بود که الحمدالله این مرحله را رد کردیم، ما همیشه به فکر این هستیم تا برای پرسپولیس درآمدزایی کنیم و مشکلات مربوط به امور مالی را کمتر کنیم تا بتوانیم به اوضاع مناسبی برسیم. البته دراین‌باره تعاملاتی هم با سرمربی تیم داشته‌ایم و با برانکو نسبت به افراد مدنظرمان به جمع‌بندی رسیدیم.
درآمد نداشته باشیم به مشکل می‌خوریم مدل‌های زیادی بود و در ابتدا توانستیم باشگاه هواداری را راه بیندازیم و به یک درآمد اولیه برسیم و خوشبختانه کار را بهینه کردیم. در ابتدا بحث عضویت بود و اینکه عزیزان هوادار عضو باشگاه شوند تا بتوانند وارد حلقه استفاده از کارت اعتباری گردند. سپس با یک مؤسسه اعتباری که در حال بانک شدن است توافق کردیم که هواداران بتوانند خدماتی از این کارت هواداری و اعتباری بگیرند. هواداران می‌توانند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که روی آن تعریف‌شده با این کارت می‌توانند خرید انجام دهند. از طریق این سامانه سعی می‌کنیم با در نظر گرفتن رستوران‌های خاص و فروشگاه‌های خاص هوادارانی که کارت هواداری دارند با تخفیفاتی روبرو شده و از سرویس‌هایی بهره ببرند. کسانی که وارد سامانه ما می‌شوند از این مزیت بهره خواهند برد.ما باید بدانیم که اگر درآمد نداشته باشیم به مشکل می‌خوریم.
باید به هواداران خدمات ارائه کرد ما هماهنگی‌هایی برای بازی‌های آینده به وجود آوردیم که از طریق عضویت در باشگاه هواداری ما در 4 بازی از 5 بازی پیش رو که میزبان اصلی هوادارانی که عضو سامانه هستند، بدون پرداخت وجه وارد ورزشگاه شوند، در بازی دربی با توجه به شرایط خاصی که دارند این اتفاق صورت نمی‌گیرد. ما در کنار اینکه باید یک تیم خوب را تشکیل دهیم و باعث به وجود آمدن شور و شعف در جامعه شویم، باید خدمات دیگری را هم به هواداران عرضه کنیم. این اتفاقی که در کل دنیا افتاده است. این بحث یک مقدار زمان‌بر است و بودجه خاص خودش را دارد که باید آن را تأمین کنیم.
قصد راه اندازی رشته های دیگر را داریم در حال حاضر تمام تمرکز ما روی کارهای جاری باشگاه است اما در آینده قصد داریم رشته‌های دیگر را هم راه‌اندازی کنیم، بخشی از تمرکز ما هم باید بر روی سرمایه‌گذاری باشد تا بتوانیم ایجاد درآمد کنیم چرا که از محل این درآمدها امکاناتی به خود هواداران داده خواهد شد اما متاسفانه شرایط آنقدر بسته است که ما در سرمایه‌گذاری عملا نتوانستیم کاری کنیم و فعلا با توسعه مدل‌های اقتصادی بخشی از معوقات را انجام می‌دهیم اما با این همه دچار عدم توازن هستیم.
باشگاهی زیانده هستیم اما باید مالیات دهیم مسائل مربوط به امور دولتی، دارایی، بیمه، معوقات بازیکنان و مربیان و وضعیت خود باشگاه مواردی است که ما آن را در پیش داریم و البته نوع تعامل با ادارات ذیربط در این باره مهم است. ما باشگاه زیان ده هستیم اما باید مالیات بدهیم این موضوع در حالی اتفاق می افتد که مالیات عملکرد بر سوددهی است اما این جا زیان‌ده است. بخش دیگر مالیات مالیات تکلیفی است که امسال خوشبختانه مدیریت خوبی انجام شده اما سال‌های قبل مشکلاتی بوده که بر روی نقدینگی ما سایه انداخته و ما را اذیت می‌کند.
در برخی پرونده ها خطاهای قانونی دیده ایم تعهداتی است که باید به اعضای کادر فنی قدیمی و برخی بازیکنان داشته باشیم که البته برخی از آنها به شکایت تبدیل شده و متاسفانه یکی دو مورد هم چون از قبل حکم گرفته بودند از حساب باشگاه پول برداشت کرده بودند البته ما در برخی از این پرونده‌ها خطاهای قانونی دیده‌ایم که به همین دلیل با تهیه لوایح و اعلام شکایت به ارگان‌های ذیربط در این خصوص کار را پیش می‌بریم تا بتوانیم حق باشگاه را بگیریم.
12 پرونده داشتیم دو پرونده حل شد بخش دیگری از کار ما مسائل مربوط به معوقاتی است که به وسیله احکام صادره روی شکایت‌هایی که از باشگاه شده به وجود آمده است. وقتی حکمی صادر می‌شود فرایندی دارد که باید در مراجع مورد نظر طی مسیر کنیم و اگر محکوم شدیم باید پول بپردازیم و در غیر این صورت مشمول کسب امتیاز جرائم مختلف و حتی لغو پروانه حرفه‌ای‌گری می‌شویم که این اتفاق مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد. فعلا در حال مدیریت کردن این مسئله هستیم. خدا را شکر یکی دو مورد از این مشکلات را حل کردیم. ما در باشگاه دوستان خوبی داریم و هواداران ما را خیلی کمک کردند. آن دسته از هواداران خاص تیم در بسیاری از جاها به یاری ما شتافتند.
 اکنون احکام جدیدی آمده که باید آنها را پرداخت کنیم. متاسفانه عدم ارسال نامه و طی کردن سیکل مورد نظر در زمان خودش باعث شده در این پرونده‌ها حکم قطعی صادر شود. ما 12 پرونده داشتیم که 2 پرونده حل شد و در یک پرونده با شاکی به توافق رسیدیم که در سه قسط پولی را پرداخت کنیم.
جمعیت چند ده میلیونی پشت تیم هستند روند درآمدزایی و عمل کردن به تعهدات مسئله بعدی ماست. هواداران پرسپولیس سرمایه باشگاه هستند و ما به پشتوانه این عزیزان حرکت می‌کنیم. آنها از ابتدای فصل به ما کمک کردند و تیم را مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند. این مسائل نشاندهنده باشگاهی دارای سرمایه غنی است، ما در ورزشگاه یک جمعیت می‌بینیم اما گروه چند 10 میلیونی پشت تیم هستیم که با یکدیگر کار را جلو می‌بریم.
مسائلی اتفاق افتاده که من آنها را بازگو نمی کنم خواهش می‌کنم برخی از حرف‌های من را تیتر نکنید، چیزی بنویسید که دل هواداران شاد شود اما پرسپولیس واقعا مظلوم است و در زمان گذشته اتفاقاتی افتاده که من خیلی آنها را باز نمی‌کنم، یک شرکت در امارات ثبت شده که البته نامه‌نگاری‌های آن وجود دارد که سرمایه از باشگاه پرسپولیس بوده و این شرکت پس از تاسیس با باشگاه پرسپولیس قراردادی می‌بندد تا کارهای مارکتینگ و اسپانسرینگ انجام دهد. به این صورت که 30 درصد به این شرکت و 70 درصد به باشگاه پرسپولیس برسد.در همان زمان دو کار کوچک انجام می‌شود و بعد از آن کارها کاملا می‌خوابد. آن هم زمانی که آنها باید بازاریابی می ‌کردند. اما از سوی این شرکت شکایتی صورت گرفت و در نهایت دفاعی که انجام شد دفاع خوبی نبود که این مسئله منجر به محکومیت باشگاه می‌شود و جریمه 15 میلیارد تومانی روی دست باشگاه می‌گذارد. البته ما از سوی مراجع ذیربط و ذیصلاح اقداماتی کردیم و به صورت قانونی جلوی آن را گرفتیم. ما این موضوع را پیگیری کردیم و متوجه شدیم ماهیت این قرارداد زیر سؤال است که برای ما جای تعجب دارد. در حال حاضر در حال پیگیری از سوی مراجع ذیصلاح هستیم و دعا کنید زودتر کارها و بررسی‌ها نهایی شود تا بتوانیم به اطلاع عموم برسانیم.
جلوی کسر 18 امتیاز را گرفتیم تاهمین الان جلوی کسر 18 امتیاز را گرفتیم و در جاهایی که محکوم شده بودیم پول را پرداخت کردیم. ما دو پرونده را به طول کامل حل کردیم ودر یک پرونده هم تعامل لازم را صورت دادیم. هیچ کسی هم از این مسائل خبردار نشد. پس از حل سه مورد از این 12 پرونده حالا دو پرونده دیگر برای ما آمده که باید آنها را هم حل کنیم. من صبح امروز و شب گذشته در جایی حضور داشتم که فکرم به طور کامل درگیر این مسئله بودکه باید چه کنیم. این قول را می‌دهیم که به امید خدا مشکلی به وجود نیاید.

ادامه دارد


11:36  1394/12/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن