تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804504275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی دو نماینده اصولگرای اصفهان از مردم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قدردانی دو نماینده اصولگرای اصفهان از مردم
نمایندگان منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم در پیامی تاکید کردند: واکنش انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان، منش جهادی در اندیشه و عمل و در یک جمله کار برای خدا و خدمت به خلق خدا را برنامه دائمی خویش در دوران این مسئولیت قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۵۷۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ - 01 March 2016


نمایندگان منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم در پیامی تاکید کردند: واکنش انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان، منش جهادی در اندیشه و عمل و در یک جمله کار برای خدا و خدمت به خلق خدا را برنامه دائمی خویش در دوران این مسئولیت قرار می‌دهیم.


 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر و احمد سالک از نمایندگان منتخب مردم اصفهان طی پیامی از مردم شهرستان اصفهان تقدیر و تشکر کردند.


در ابتدای متن این پیام آمده است: خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر ملت بزرگ ایران را از آزمون انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سرافراز بیرون آورد تا با آفریدن حماسه‌ای دیگر برگ زرین جدیدی به تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی بیفزایند.


در این پیام تصریح شده است: از مردم شریف و شهیدپرور مناطق 15گانه شهر اصفهان و مردم شهرها و روستاهای بخش‌های مرکزی، جرقویه سفلی و علیا، بن رود، جلگه و کوهپایه که بار دیگر به این خدمتگزاران خویش اعتماد کرده و بار مسئولیت سنگین نمایندگی خویش را در مجلس شورای اسلامی بر عهده این‌جانبان قرار دادند تقدیر و تشکر نموده و خاضعانه از درگاه الهی توفیق خدمت بیش‌ازپیش به این مردم قدردان و وظیفه‌شناس را مسئلت داریم.


این نمایندگان منتخب مردم اصفهان در ادامه آورده‌اند: بنابر پیام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سپاسگزاری شایسته از این حرکت بزرگ شما مردم اصفهان را در خدمت صادقانه به اصفهان، کشور و نظام اسلامی می‌دانیم و طبق نصایح ایشان ساده زیستی، پاک دستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ترجیح منافع ملی بر خواسته‌های شخصی و جناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه، واکنش انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان، منش جهادی در اندیشه و عمل و در یک جمله کار برای خدا و در راه خدمت به خلق خدا را برنامه دائمی خویش در دوران این مسئولیت قرار دهیم و از خداوند متعال می‌خواهیم به ما توجه نماید که به هیچ قیمت از آن تخطی نکنیم.


در پایان این پیام ذکر شده است: تمام نامزدهای انتخابات که زمینه رقابت سالم را در این انتخابات فراهم نموده و کاندیداهای اصولگرایی که داوطلبانه از ادامه رقابت انصراف دادند و نیز از مجمع اصولگرایان و روحانیت معظم و ائمه محترم جماعات اصفهان و تمام تشکل‌های سیاسی و عموم اقشار مردم عزیز که حمایت و مساعدت کردند تقدیر و تشکر به عمل آورده و برای تمام متصدیان اجرایی و نظارتی و انتظامی و امنیتی برگزاری انتخابات اجر جزیل از درگاه الهی مسئلت داریم.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن