تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820309475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقر دلیل بی دندانی کودکان انگلیسی


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: تحقیقات نشان می دهد بین محرومیت اجتماعی و فقر مالی و نرخ کشیدن دندان و افزایش بستری ها در بیمارستان ارتباط قوی وجود دارد.
به گزارش تسنیم؛ تحقیقات نشان می دهد که از سال 2011 تاکنون 128 هزار کودک در انگلیس دندان خود را کشیده اند.
به نوشته «گاردین»، تحقیقات نشان می دهد بین محرومیت های مالی و اجتماعی و نرخ کشیدن دندان و افزایش بستری ها در بیمارستان ارتباط قوی وجود دارد.با توجه به آخرین آمار و ده ها هزار نفر از کودکان دندان پوسیده خود را در بیمارستان کشیده اند که برای چهارمین سال در یک رده سنی افزایش نشان می دهد.
بیش از 128/000 کودک 10 ساله حداقل یک دندان خود را از سال 2011 کشیده اند آنهم در مواردی که پوسیدگی اغلب قابل پیشگیری بوده است.
بیش از 14 هزار نفر کودک 5 و زیر 5 سال در حد فاصل آوریل 2014 تا ماه مارس سال بعد و 19 هزار و 336 نفر از بین کودکان 6 تا 10 سال در همان بازه زمانی برای کشیدن دندان به بیمارستان مراجعه کرده اند و پسران بیشتر از دختران احتمالا از پوسیدگی شدید دندان مبتلا بودند.
با توجه به آمار ارائه شده توسط مرکز بهداشت و اطلاعات مراقبت های اجتماعی، نرخ کشیدن دندان در میان کودکان در محروم ترین مناطق انگلیس تقریبا 5 برابر کسانی است که از دهک های تقریبا مرفه جامعه هستند.
در «یورکشایر» و «هامبر»، ...
[ مشاهده متن کامل خبر فقر دلیل بی دندانی کودکان انگلیسی در روزنامه کیهان ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن