تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804640545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دغدغه‌های معاون عمرانی استاندار کردستان در حوزه مدیریت شهری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دغدغه‌های معاون عمرانی استاندار کردستان در حوزه مدیریت شهری استان‌ها > کردستان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در مراسم معارفه شهردار سنندج برخی از مهمترین دغدغه ها و نگرانی های خود را در حوزه مدیریت شهری بیان کرد.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، امیر قادری تهیه برنامه توسعه اقتصادی در شهر با محوریت اقتصاد شهرداری ها از جمله کارهای اساسی است که در شهرداری های کلان شهرها به آن توجه شده و جواب نیز داده است..
وی گفت: این امر تنها به شهرداری بر نمی گردد و ما در استانداری و سایر ارگان های مرتبط با این موضوع باید کمک کنیم تا تلنگری بر بدنه مدیریت شهری زده شود.
قادری در ادامه به لایحه مدیریت شهرداری ها اشاره کرد و گفت: دولت تلاش می کند لایحه مدیریت شهرداری را در مجلس تصویب کند و با این کار خدماتی که در شهر به نوعی با شهرداری و شورای اسلامی در ارتباط باشد را دنبال کند.
به گفته وی باید بستر این کار در بدنه و ساختار شهرداری ها فراهم شود و عملیاتی شدن این مهم بر توسعه و پیشرفت شهرها تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه خواستار محرم بودن مردم بر ضوابط و مقررات شد و گفت: چاپ و انتشار ضوابط و مقرراتی که شهروندان بتوانند در جریان امورات و مسائلی که در شهر و شهرداری وجود دارد قرار بگیرند می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
وی افزود: در این راستا در استان اقداماتی انجام شده است که امید می رود شهردار جدید در این حوزه قدم بردارد تا مردم و شهروندان ما وظایف خود را نسبت به طرح جامع و طرح تفصیلی دقیق متوجه شوند و این امر می تواند مشارکت مردم در اداره امور شهری را تقویت کند.
امیر قادری در بخش دیگری از سخنان خود به بحث درآمدهای پایدار، جاری و عمرانی اشاره کرد و گفت: بحث درآمدهای جاری و پایدار در شهرداری ها می تواند بسیار کارساز باشد باید با هماهنگی و همکاری اعضای شورای شهر بستر فراهم شود.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم در این راستا هم درآمدهای پایدار را در شهرداری تقویت کینم و هم حضور بخش خصوصی فعال را در پروژه های عمران شهری داشته باشیم چون تجربه نشان داده که اعتبارات قطره چکانی و منابع محدود دولتی نمی تواند باعث تحول شود لذا باید زمینه حضور بخش خصوصی در زمینه های مختلف فراهم شود.
قادری در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ساماندهی دست فروشان درسنندج به یک معضل جدی تبدیل شده است گفت: افرادی که در شهرها دست فروشی می کنند واقعیت های جامعه هستند و نمی توانیم آنان را نادیده بگیریم. به همین دلیل باید در این زمینه با هوشیاری عمل کرده واوضاع را ساماندهی کرد.
وی ساخت و سازهای بدون مجوز را یکی دیگر از دغدغه های موجود در سنندج ذکر کرد و افزود: در همه شهرها بحث اسکان غیر رسمی و بافت های مساله دار وجود دارد اما این مساله در سنندج ویژه است و می طلبد که ما توجه ویژه ای به کنترل ساخت سازها داشته باشیم همچنین گفت : می طلبد با محوریت شهرداری و سایر نهادهای مرتبط و استانداری بتوانیم و حرکت های جمعیتی را به اطراف شهر سنندج هدایت کنیم.
امیرقادری همچنین به انجام طرح کمربند سبز در سنندج اشاره کرد و گفت: بنا داریم در هفته درختکاری با همکاری اداره منابع طبیعی حدود 760 هکتار در سنندج درختکاری داشته باشیم و باید تلاش پهنه های دیگری از سنندج و سایر شهرها را به این امر اختصاص دهیم.
قادری در ادامه افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و هر اندازه که بتواند در راستای رضایتمندی و جلب اعتماد مردم حرکت کند مردم در اداره امور شهرها بیشتر مشارکت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم بزرگترین سرمایه ای است که شهرداری ها می توانند داشته باشند گفت: ما اگر این بستر را فراهم کنیم که مردم در شهرداری به ما اعتماد کنند قطعا امورات شهری به خوبی پیش خواهد رفت و اگر برعکس این امر باشد در اداره امور شهر مشکل خواهیم داشت.
معاون امور هماهنگی و امور عمرانی استاندار کردستان از همه شهرداری ها خواست بحث رضایتمندی و مطالبات مردمی را مورد توجه ویژه قرار دهند و با تمام توان در این راستا حرکت کنند.

کلید واژه ها: استان کردستان -




دوشنبه 10 اسفند 1394 - 19:38:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن