تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز رقابت نمایندگان ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:آفرینش: هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز درشرایطی برگزار می شود که دو تیم اصفهانی باید مراقب انگیزه های تیم های عربی برای گرفتن انتقام باشند و البته نیم نگاهی هم به برد داشته باشند.
به گزارش مهر، در روز نخست از هفته دوم فصل جدید رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه دو نماینده اصفهانی ایران در شرایطی به مصاف تیم های عربی خواهند رفت که بازی رفت را با پیروزی پشت سرگذاشته اند و از روحیه بالایی برخوردار هستند.
سپاهان که در گروه اول قرار دارد در نخستین دیدار خود موفق شد النصر امارات را در ورزشگاه فولادشهر با دو گل شکست دهد و سه امتیاز اول را دشت کند. با این حال دیدار برگشت از اهمیت خاصی برخوردار است و قطعا تیم اماراتی در خانه اش بی آزار نخواهد بود و به فکر انتقام و گرفتن سه امتیاز است.
شاگردان استیماچ در شرایطی راهی امارات شده اند که روزهای خوبی را در لیگ سپری نمی کنند و شاید پیروزی در دیدار رفت کمی آنها را از بحران خارج کرده بود. با این حال سه امتیاز دیدار برگشت می تواند برای صعود زردپوشان اصفهانی به مرحله بعد بسیار تاثیرگذار باشد.
البته اگر سپاهان بتواند از این ...
[ مشاهده متن کامل خبر آغاز رقابت نمایندگان ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در روزنامه آفرینش ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرینش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن