تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806693427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنایه سایت حامی احمدی نژاد به مردان اصولگرا: دریغ از یک مرد!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کنایه سایت حامی احمدی نژاد به مردان اصولگرا: دریغ از یک مرد!
در عالم سیاست هر سیاستمدار مختار است مسیر خود را انتخاب کند. هیچ اجباری نیست، نائب رئیس مجلس فعلی انتخابش لیست اصولگرایان بود و از رفتن به مجلس آینده بازماند رئیس مجلس فعلی چرخید و به اصلاح طلبان پیوست و در مجلس آینده هم برگزیده شد. این نشانه آزاد بودن است!
به گزارش نامه نیوز، سایت دولت بهار در یادداشتی نوشت: دکتر احمدی‌نژاد در هشت سال ریاست جمهوری برای مدیریت خود استراتژی متفاوت برگزید. معیار او هرچه بود درست یا غلط با معیار سایرین متفاوت بود. برخی نتوانستند این تفاوت را برتابند و به مخالفت با رئیس جمهور سابق پرداختند. سهم‌خواهی‌ها که با پاسخ منفی روبرو شد، به ناگه احمدی‌نژاد منحرف شد! مدیرعاملی شرکت شستا که به صورت کامل منتفی شد، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد مسأله اول کشور!

بگذریم! چند سخنرانی درست یا غلط رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، مسأله اصلی کشور شد. «حرفهایی» که اگر همان «تحریف‌شده‌هایش» را در مقابل «اعمال» دولت یازدهم بگذاریم، به حساب نمی‌آید. شنیدن این حرفها امروز طنز تلخ باور نکردنی است، ولی همان روز رهبری فریاد کشیدند که مسائل اصلی و فرعی را بفهمید ولی برخی مقاومت سختی در برابر «فهمیدن» نشان داده و می‌دهند و تا آنجا پیش رفتند که یکی از اعضای شورای نگهبان گفت، هر کس بوی انحراف بدهد، رد صلاحیت می‌شود! همه می‌دانستند مشکل همان معیار اولیه در مدیریت بود. باید کسی رئیس جمهور شود که معیارش فرقی نکند. رأی نمی‌آورد؟ مشکلی نیست همه رقبایش بی‌صلاحیتند! حذف می‌شوند و تمام! اگر همه حذف شوند که کسی پای صندوق نمی‌آید؟ این هم چاره دارد، چند نفری که محبوبیتشان در حد صفر است تأیید می‌شوند تا تنور انتخابات هم گرم شود! همه معادلات درست است!

کله‌گنده‌ها رد صلاحیت شدند و مسابقه شد مسابقه‌ی متوسط‌ها. نتیجه‌اش چه شد؟ کله‌گنده‌ها رفتند پشت سر یکی از متوسط‌ها بجز یکی! یکی که به همراه رئیس جمهور «روزه سکوت سیاسی» را شروع کردند. کله‌گنده ها انتخابات را بردند و نتیجه انتخابات که نهایی شد، اصولگرایان بجای پرداختن به دلایل واقعی شکست، دو عامل را بهانه شکست خود معرفی کردند. 1- عدم ائتلاف و اتحاد اصولگرایی 2- احمدی نژاد. همانها که نگذاشتند رئیس جمهور سابق «مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی‌»اش را خودش انتخاب کند، او را مقصر باخت خود دانستند و شروع کردند به زدن! همانها که همه انرژی خود را صرف رد صلاحیت تنها نماینده‌ی او کردند و او را به طور کامل خلع سلاح کردند، احمدی‌نژاد را مقصر ناکامی خود دانستند! یکی نبود به آنها بگوید این بنده‌خدا معیارش با شما متفاوت بود، گناهش چه بود؟ معیار خودش را داشت. آنها می‌زدند و او سکوت کرد. اشکال کار اینجاست زرنگ‌بازی که دربیاوری، همین زرنگ‌بازی روزی همچون پتکی روی سرت کوبیده می‌شود! این قانون طبیعت است؛ هر دو دلیل شکستشان پتکی شد سنگین و پتک اول در اسفند 94 روی سرشان کوبیده شد!

در این میان مردان پیروز انتخابات هم که سیلی سخت دو انتخابات 84 و 88 را فراموش نکرده بودند، بجای آنکه به کارشان بچسبند، عقده‌های چندین ساله را باز کردند! مقصر همه مشکلات گذشته و آینده تاریخ بشر را «احمدی‌نژاد» معرفی کردند و در برابر سکوت او، بجای رسم جوانمردی، به عقده‌گشایی ادامه دادند، آنقدر که بیشتر وقت خود را بجای خدمت، صرف بدگویی هشت ساله کردند! تا آنکه در دو نوبت احمدی‌نژاد مجبور شد آنها را بیدار کند! در نوبت اول رئیس دولت بنفش پس از دعوت به مناظره تلنگری محکم خورد و در نوبت دوم معاون اول رئیس جمهور پس از روبرو شدن با شکایت دفتر رئیس جمهور سابق، دست از ارائه‌ی آمارهای خاص خودداری کرد. از آن روز تا امروز معاون اول رئیس جمهور و سایرین حرف دهانش را می‌فهمند!

اما «اصولگرایان» ای کاش همچون «او» سکوت می‌کردند و هیچ نمی‌گفتند! از یک سو به مقابله علنی و رودر رو با «دولت مستقر» و از سوی دیگر به ادامه بدگویی و انحرافی خواندن «دولت سابق» پرداختند. دو دولتی که یکی محبوبترین دولت تاریخ پس از انقلاب است و دیگری دولت حائز اکثریت متزلزل انتخابات سال 92 بود را مورد هجمه قرار دادند. با یک دست دو هندوانه سنگین بلند کردند و دستشان شکست. نتیجه این رویکرد مشخص بود! مقابله با ملت جوابش روشن است. هرکار خواستند کردند و احمدی نژاد پاسخش فقط و فقط سکوت بود.

گفتند احمدی نژاد برای انتخابات مجلس 94 برنامه‌ها دارد، خواب بازگشت به قدرت می‌بینید، می‌خواهد مجلس را تصاحب کند، حتی گفتند خودش نامزد انتخابات است و پاسخ احمدی‌نژاد فقط و فقط لبخند بود! رئیس جمهور سابق که برای مراسم تشیع شهدای غواص درجایگاه حاضر شد، دروغهایشان چندین برابر شد. ناسزا می‌گفتند و به قول «کمال» پس از آنکه در سال 92 زمین خوردند، برای اینکه نگویند اشتباه کردیم، «سینه‌خیز» تا خانه رفتند! مرد نبودند. اگر مرد بودند همان موقع هم برای فهمیدن اشتباهشان «دیر» بود.

اسفند 94، بیش از دو سال و نیم از خرداد 92 گذشت و آن مرد سکوت کرد! سکوت آسان نیست، سخت است، خیلی دشوار است. هشت سال شما را به انواع دروغ‌ها متهم کنند، پس از هشت سال شما را خلع ید کنند، خودشان صحنه را بچینند، همه چیز را دو دستی تحویل رقیب دهند، انگشت اتهام به سوی شما بگیرند و شما سکوت کنی! ای کاش این بزرگمردی را می‌فهمیدند! ولی برخی گویا ساخته شده‌اند برای «نفهمیدن»!

اسفند 94، حداد عادل که در انتخابات 92 برای وحدت اصولگرایان انصراف داد، واقعاً باورش شده بود که دلیل شکست عدم اتحاد است! آمد برای ائتلاف اصولگرایان! گفت خط قرمز ما فقط دو چیز است! فتنه و انحراف. همان دو هندوانه‌ی سنگینی که مرد بلند کردنش نبودند همچون پتکی پتک اول روی سرشان کوبیده شد! باورشان شده بود که اگر ائتلاف کنند، پیروزند! دلیل شکست در انتخابات 92 را نخواستند بفهمند، پس همان اراجیفی که بافتند، روی سرشان خورد و «سقوط» کردند. یک نفرشان که در پروژه‌ی انحرافی خواندن احمدی‌نژاد «سردسته» بود از یکی از شهرستانها آمد و یک جمله گفت: «اگر همین امروز احمدی‌نژاد بیاید، دو برابر روحانی رأی می‌آورد» همین یک جمله او را از رتبه پنجم تا رتبه سوم بالا کشید و حساب کار دستش آمد!

پیش از این در یادداشت 29 آذر با عنوان «سه گمانه درباره انتخابات مجلسین» نوشتم: «این فرجام بد برای اصولگرایان نتیجه‌ی همانی است که اول به آن اشاره کردیم. بازی خوردن اصولگرایان در طراحی پروژه انحرافی دانستن مردی که از میان توده‌های مردم بپاخواست و به جمع آنها بازگشت. هنوز راه چاره هست ولی گفتنش نه فایده دارد و نه کسی مرد عمل این راه است؛ تنها باید نظاره‌گر بود.» راه چاره بود، ولی یس خواندن بود و بس!

آن مرد آنقدر مرد است که همچنان سکوت کرده است! بیاموزید. حسین شریعتمداری حتی پس از «سقوط» هم توان «سکوت» ندارد! حاج حسین! باور کن وقت «سکوت» است! زیاد حرف زدن باعث می‌شود درک درستی از محیط اطرافت نداشته باشی! سکوت کن! فکر کن! اشتباه اشتباه است! پس از «سقوط» مرد باش! دلیل شکست روشن است! پس از شکست، ادعای پیروزی «بد» است! بعد از شکست، «بهانه‌تراشی» اشتباه است! دو سال و نه ماه «سینه‌خیز» رفتی، خسته نشدی؟ بلند شو مرد! دست انقلابیون واقعی را بگیر و بلندشو! مرد باش! بگو اشتباه کردیم و تمام و الا «پتک دوم» می‌آید، خیلی زود!

آن مرد معیار انتخاب مدیرانش با شما متفاوت بود!

مرد باشید! بگویید اشتباه کردیم.

دریغ از یک مرد!
 
 



۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن