تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804468338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تضمینی برای شکست لخویا وجود ندارد / ما را با بارسلونا مقایسه نکنید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یحیی گل محمدی: تضمینی برای شکست لخویا وجود ندارد / ما را با بارسلونا مقایسه نکنید سرمربی ذوب آهن گفت: ما آغاز بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشتیم، حالا هم خوب استراحت کردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۰ اسفند ساعت 11:30

خبرگزاری پانا+یحیی گل محمدی

به گزارش خبرگزاری پانا، یحیی محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل لخویا اظهار داشت: ما آغاز بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشتیم. حالا هم خوب استراحت کردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. به دنبال یک بازی قابل قبول هستیم.
وی ادامه داد: باید با دید بهتری به این بازی نگاه کنیم. هیچ تضمینی وجود ندارد که برنده شویم. لخویا تیمی نیست که جلویش بدون تمرکز بازی کنیم و به برتری برسیم. آنها بسیار حرفه ای هستند. باید در طول 90 دقیقه چه در دفاع و چه در حمله تمرکز داشته باشیم. خدا را شکر از لحاظ روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. چیزی که همه دوست داریم فردا ببینیم حضور پرشور هواداران ذوب آهن خواهد بود. انشاالله بازی فردا زیبا و تماشاگرپسندانه از آب دربیاید.
سرمربی ذوب آهن درباره شناختش از لخویا خاطرنشان کرد: لخویا تیم شناخته شده ای در آسیاست و بازیکنان حرفه ای دارند. ما نباید جلوی آنها اشتباه کنیم و به آنها فضا دهیم. نباید در ضربات ایستگاهی به آنها شانس بدهیم. به معنای واقعی ذوب آهن یک تیم است و مهم نیست چه کسی گل بزند. با هم حمله می کنیم و با هم به دفاع می رویم. از لحاظ مهره ما بازیکنان جوانی داریم که آینده بیسیار روشنی دارند. به جز چند نفر الباقی بازیکنان ذوب آهن برای اولین بار است که پا به لیگ قهرمانان آسیا می گذارند. در بازی قبل 9 نفر از نفرات ما تجربه بازی بین المللی نداشتند. مسابقات امسال می تواند جنبه تجربی بسیار خوبی برای ما باشد تا در سالیان آتی به موفقیت های روزافزون برسیم.
وی افزود: باید بتوانیم هیجانات بازیکنان را کنترل کنیم. در بازی رفت این کار صورت گرفت و آن را نشان دادیم. توانستیم با کنترل احساسات بازیکنان را با تمرکز بالا به میدان بفرستیم. بازیکنان بزرگتر ما به جوان تر ها کمک می کنند. بازیکنان جوان هم با استعداد هستند و تا هر نکته ای به آنها می گوییم سریع دریافت می کنند و یاد می گیرند. در تورنمنت های این چنینی هفته های آخر مشخص کننده صعودکنندگان است. همین تیم لخویا فصل پیش در دو هفته اول یک امتیاز گرفت اما در پایان از گروهش صعود کرد. بازی بنیادکار و النصر را دیدم. آن دو تیم هم فوتبال خوبی به نمایش می گذارند. ماراتون سختی در پیش داریم و زود است بخواهیم بگوییم کدام تیم می تواند راهی مرحله بعد شود.
سرمربی ذوب آهن در ادامه تصریح کرد: نمی دانم تیم حریف با چه سیستمی به مصاف ما می آید. ما باید در همه نقاط زمین بدون اشتباه باشیم و منسجم عمل کنیم. از طرفی نباید به حریف اجازه عرض اندام بدهیم.
یحیی گل محمدی در پایان درباره احتمال استفاده چرخشی از دروازه بانان در بازی های پیش رو گفت: اعتقادی به این مساله ندارم. اگر می بینید در تیم هایی مثل بارسلونا این اتفاق رخ می دهد به این دلیل است که شرایط آنها با ما و تیم های ایرانی فرق دارد. به شخصه اعتقادی به این مساله ندارم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن