تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف توپچي‌ها با بارسلوناي شكست‌ناپذير


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مصاف توپچي‌ها با بارسلوناي شكست‌ناپذير
ورزشگاه امارات امشب ميزبان حساس‌ترين بازي دور رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپاست...
نویسنده : شيوا نوروزي 
ورزشگاه امارات امشب ميزبان حساس‌ترين بازي دور رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپاست. در ادامه رقابت‌هاي اين مرحله آرسنال در خانه به استقبال بارسلوناي قدرتمند مي‌رود و يووه هم با بايرن مونيخ مصاف مي‌دهد.

آرسنال – بارسلونا 23:15

توپچي‌ها در شرايط آرماني به مصاف بارسلونا مي‌روند. آرسنال در اين فصل نتايج خوبي گرفته. هرچند كه آرسن ونگر نتوانسته تيمش را به صدر جدول برساند اما اين تيم با فاصله دو امتياز با تيم اول، در جايگاه سوم ليگ جزيره قرار دارد. در اين بازي هم مثل ديدارهاي گذشته الكسيس سانچس، اوزيل و ژيرو بازيكنان كليدي آرسنال محسوب مي‌شوند. قرمزهاي لندني صعودي دشوار را تجربه كردند و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به المپياكوس در گردونه رقابت‌ها باقي ماندند. در آن سوي ميدان بارسلونايي به ميدان مي‌رود كه بهترين‌هاي جهان را در اختيار دارد. مثلث MSN مدافعان هر تيمي را به دردسر مي‌اندازد. از يك سو مسي كه سابقه گلزني به توپچي‌ها را داردو سوي ديگر نيمار كه موتور گلزني‌اش در اين فصل خوب كار كرده و سوارز نيز براي آنكه خودش را بيش از پيش ثابت كند به هر دري مي‌زند.


تيم لوئيز انريكه مدافع عنوان قهرماني است و در صورتي كه بارسا در اين فصل از اين عنوان خود دفاع كند، اولين تيمي است كه پس از 26 سال دو قهرماني پياپي به دست آورده. نكته مهم ديگر شكست‌ناپذيري كاتالان‌هاست، مسي و يارانش در 13 بازي اخير خود نه تنها شكست نخورده‌اند بلكه 43 گل نيز به حريفان زده‌اند. بارسا در مرحله گروهي با اختلافي زياد از هم تيمي‌ها به دور حذفي صعود كرد. اين تيم با هدايت انريكه امسال نيز مدعي اصلي قهرماني در لاليگاست و هم اكنون اختلافش را با تيم دو به عدد هشت رسانده است. سرمربي فرانسوي آرسنال اين بازي را بهترين فرصت براي شكست بارسا خواند: « فرصت خوبي است، بايد از اين فرصت استفاده كنيم و به هدفمان برسيم. معتقدم كه وقتي در بازي رفت ميزبان هستي حق هيچ اشتباهي را نداري. متأسفانه بارها اتفاق افتاده كه ما بازي خانگي را واگذار كرده‌ايم. بايد در خط حمله و دفاع متعادل عمل كنيم.»


در سال 2011 نيز دو تيم سد راه هم شده بودند كه در نهايت بارسلونا باخت بازي رفت در ورزشگاه امارات را در بازي برگشت جبران كرد تا توپچي‌ها از ليگ قهرمانان حذف شوند. در سال 2010 نيز بارسا با شكست تيم ونگر به مرحله بعد صعود كرد. جدال دو تيم تاكنون دو بار نيز با تساوي به پايان رسيده است، چهار پيروزي براي بارسا بوده و آرسنال نيز يك بار موفق به شكست كاتالان‌ها شده است. قهرماني آبي و اناري‌ها در فينال سال 2006 آن هم با شكست آرسنال مهم‌ترين بازي آنها به شمار مي‌رود. سال گذشته در مرحله يك چهارم نهايي مصاف آرسنال و بارسا تكرار شد و همانطور كه انتظار مي‌رفت اين مسي و هم‌تيمي‌هايش بودند كه موفق به صعود به نيمه نهايي شدند.

يوونتوس – بايرن مونيخ 23:15

صدرنشين كالچو كار سختي براي رسيدن به مرحله بعد در پيش دارد. راه‌راه‌پوشان با دشوارترين قرعه ممكن روبه‌رو شده‌اند و حالا مجبورند باز هم با بايرن دست و پنجه نرم كنند. يووه در آخرين بازي خود در سري آ با تساوي نااميد‌كننده مقابل بولونيا متوقف شد و به همين دليل اختلاف امتياز اين تيم با ناپولي به دو امتياز رسيد. يوونتوس تا پيش از اين بازي، 15 برد پياپي به دست آورده بود. بانوي پير در چنين اوضاعي بايد به جنگ باواريايي‌ها برود. اين تيم در مرحله گروهي هم نتوانست به عنوان صدرنشين صعود كند اما وضعيت تيم آلماني متفاوت است. شاگردان پپ گوارديولا طبق معمول شرايط خوبي دارند و در آخرين بازي خود در بوندس ليگا نيز پيروز شده‌اند. بايرن پس از صدرنشيني در مرحله گروهي حالا انگيزه زيادي براي رسيدن به هدفي بزرگ‌تر دارد. به ويژه كه پپ فصل آينده در بايرن حضور نخواهد داشت. بواتنگ و مارتينس مصدومان بايرن هستند.
آخرين نبرد يوونتوس و بايرن با برتري قاطع تيم آلماني به پايان رسيده است. تاكنون يوونتوس و بايرن در هشت بازي به مصاف هم رفته‌اند كه چهار پيروزي نصيب باواريايي‌ها، سه برد نصيب بانوي پير و يك تساوي نيز حاصل شده است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن