تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹۷ صندوق حمایت از منابع طبیعی در کشور تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره صندوق حمایت از منابع طبیعی گفت: راه اندازی و تشکیل ۹۷ صندوق در کشور سبب تقویت تعاونی ها و افزایش فعالیت های اقتصادی در عرصه های منابع طبیعی شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ، علیرضا اشرفی پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت از منابع طبیعی اظهار داشت: تعداد کل صندوق ها در کشور در حال حاضر 97 صندوق شامل صندوق استانی و صندوق تخصصی محصولی، صندوق شهرستانی، صندوق زنان روستایی و صندوق منطقه ای منابع طبیعی و چای است.
وی با بیان اینکه این صندوق براساس ماده 12 تشکیل و راه اندازی شده است افزود: سهامداران این صندوق دولت و پشتیبان آن مردم هستند که 51 درصد سهم صندوق مختص به بهره برداران و مردم است.
عضو هیئت مدیره صندوق حمایت از منابع طبیعی بیان کرد: صندوق حمایت از منابع طبیعی می تواند در حوزه صادرات ورود پیدا کند چرا که اختیارات این صندوق از تمامی بانک ها بیشتر است.
اشرفی خاطر نشان کرد: صندوق حمایت از منابع طبیعی می تواند از تسهیلات بانک های خارجی استفاده کند در صورتی که هیچ کدام از بانک ها نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی گفت: در راستای توسعه و پیشرفت این صندوق در استان چهارمحال و بختیاری باید توسط اعضای هیئت مدیره اتاق فکر تشکیل شود.
[ مشاهده متن کامل خبر ۹۷ صندوق حمایت از منابع طبیعی در کشور تشکیل شد در خبرگزاری تسنیم ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن