تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فن خال: از داور بابت واکنش مبالغه آمیزم عذرخواهی می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی منچستریونایتد به خاطر رفتار عجیبی که در دیدار برابر آرسنال داشت از کمک داور عذرخواهی کرد.
در حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و آرسنال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر دو شیاطین سرخ به پایان رسید تا شاگردان لوییز فن خال با وجود آنکه غایبان زیادی داشتند، پیروزی این دیدار بزرگ شوند.
سرمربی هلندی شیاطین سرخ تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار بزرگ می داند. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار حساسی برای دو تیم بود. بسیار خوشحالم که پیروز بازی ما بودیم. بر این باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت شایسته پیروزی هم بودیم.
ستاره منچستریونایتد در این دیدار بزرگ یک بازیکن 18 ساله بود. مارکوس رشفورد که در غیاب وین رونی و آنتونی مارسیال در ترکیب اصلی قرار گرفت، خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم بدهد تا سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشته باشد.
فن خال به ستایش از ستاره جوان تیمش پرداخت و او را با ستاره های بزرگ مقایسه کرد و گفت: هنوز گلی را که پاتریک ...
[ مشاهده متن کامل خبر فن خال: از داور بابت واکنش مبالغه آمیزم عذرخواهی می کنم در خبرگزاری برنا ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن