تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819911069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاطمه راکعی: رعایت اخلاق سیاسیواجب است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فاطمه راکعی: رعایت اخلاق سیاسیواجب است
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رعایت اخلاق در هر شرایط و هم‌چنین اخلاق سیاسی در شرایط شکست و هم در شرایط پیروزی بر همه واجب است.
به گزارش نامه نیوز، فاطمه راکعی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت پرهیز از بداخلاقی های سیاسی در فضاهایی مثل انتخابات اظهار کرد: با توجه به اقبال مردم به اصلاح‌طلبان بر اساس نتایج آراء این جریان سیاسی که همواره فرهنگی و اصلاح‌طلبانه عمل و رفتار کرده است و خشونت در مشی سیاسی شان جای ندارد، باید مراقبت های لازم را داشته باشد تا خدای نکرده پیروزی ها باعث و بهانه ای نشود که عده ای با نام اصلاح‌طلبی از مشی تعادل و اخلاقی خارج شوند.


این نمانیده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح‌طلبان کاملا باید هوشیار باشند و مانع شوند در فضای مجازی ، سایت‌ها و شبکه های اجتماعی عده ای با عنوان اصلاح‌طلبی مطالب موهنی که در شان این جریان نیست را منتشر کنند.


راکعی با اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت اخلاق در تمامی فرهنگ‌ها ، گفت: رعایت اخلاق در جهان امروز از سوی همه انسان‌ها امری پذیرفته شده است.


وی با اشاره به اهمیت ضرورت رعایت اخلاق در ادیان الهی و به خصوص در میان مسلمانان، تصریح کرد: به لطف خداوند اصلاح‌طلبان با تلاش‌های چندین ساله برای کار تشکیلاتی و خرد جمعی و قانون گرایی و در چارچوب‌های معقول و اصولی، پیروزی بدست آورند و باید این مسیر و حرکت فرهنگی و سیاسی و مترقی را ادامه دهند.


وی با اشاره به طرح تهمت‌هایی علیه اصلاح‌طلبان مبنی بر طرح لیست انگلیسی و فروختن کشور بعد از برجام به آمریکایی‌ها تاکید کرد:‌انتظار می‌رود که دولت در چارچوب قانون و وزارت کشور و اطلاعات از طرح چنین تهمت‌ها و دروغ ها و رفتارهای غیراخلاقی جلوگیری کرده و برخورد لازم را داشته باشند.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: اصول گرایان باید به بررسی و آسیب شناسی وضعیت خود بپردازند، همان طور اصلاح‌طلبان بعد از بررسی عملکرد گذشته خود متوجه ضعف شان به خاطر تشتت و شکسته شدن آرایش‌شان شدند و از این دوره از انتخابات به نتیجه مطلوب دست یافتند.


راکعی با اشاره به اینکه اصولگرایان در این دوره از انتخابات با ائتلاف و همگرایی وارد میدان شدند ، اما باز هم رای مردم را بدست نیاوردند، افزود: اصولگرایان در شرایط فعلی باید به دقت به بررسی وضعیت و عملکرد خود بپردازند.




منبع: ایسنا


۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن