تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820407205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حیدری و دغدغه بازگشت به تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حیدری و دغدغه بازگشت به تیم ملی




رویه کی‌روش نشان می‌دهد که او مردانی را به تیم ملی دعوت می‌کند که در بهترین فرم بدنی قرار داشته باشند.





ایران ورزشی: رویه کی‌روش نشان می‌دهد که او مردانی را به تیم ملی دعوت می‌کند که در بهترین فرم بدنی قرار داشته باشند. گرچه استثناهایی همچون بیک‌زاده هم وجود داشته که سرمربی تیم ملی تنها به نیت قدردانی از این بازیکن تصمیم گرفت با وجود مصدومیت  چنین بازیکنی را با خود به جام جهانی ببرد. حالا ممکن است برای خسرو هم همین اتفاق رخ دهد و او با وجود دوری از مسابقات
 24 اسفند به تیم ملی فراخوانده شود.

خسرو حیدری از نظر فنی یکی از بهترین بازیکنان سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده و کی‌روش نیز همواره نگاه ویژه‌ای به این بازیکن داشته است.

طی سال‌های اخیر حیدری در غالب بازی‌های ملی برای تیم ملی به میدان رفته و یکی از مهم‌ترین بازیکنان کی‌روش به شمار رفته است.

بدیهی است که چنین بازیکنی در لیست آتی هم حضور داشته باشد و سرمربی تیم ملی همچنان از او برای بازی در تیمش دعوت کند اما پرسشی که ذهن را در برگرفته است اینکه در شرایط کنونی و با استناد به مصاحبه‌ای که پزشک باشگاه استقلال انجام داده، آیا احتمال دعوت دوباره از مرد محبوب استقلالی‌ها به تیم ملی وجود دارد؟

ظاهرا سلامت و آینده حیدری مساله مهمی است که دکتر نوروزی با حساسیت در مواجهه با سوال‌هایی درباره این بازیکن لب به سخن باز می‌کند. او تاکید کرده که حیدری باید تمرین‌های بدنی بیشتری را در دستور کارش قرار دهد و هرگز از عضله‌سازی بیشتر غافل نشود.

 نوروزی از لفظ مصدومیت بدجا استفاده می‌کند و می‌گوید: «مصدومیت این بازیکن برطرف شده اما به خاطر بدجا بودن محل مصدومیت، این بازیکن باید بدنسازی بهتری داشته باشد و عضلاتش را قوی‌تر کند و ظرفیت فشارپذیری عضلات را هم بالا ببرد. خسرو باید عضله‌سازی کند تا مشکلش به طور کامل برطرف شود.»

حرف‌های دکتر نشان می‌دهد که خسرو در این برهه باید عمیقا از تصمیم‌های احساسی دوری کند و برای بازگشت عجله به خرج ندهد. حتی این احتمال وجود دارد که کی‌روش با وجود اینکه می‌بیند خسرو در 6 بازی اخیر استقلال غایب بوده و احتمال دارد از بازی‌های پیش رو یکی را بیشتر در ترکیب نباشد، باز هم او را به ترکیب تیم ملی فرا بخواند.

 البته بازی‌های آنچنان مهمی هم پیش روی تیم ملی نیست. تیم ملی با عمان و هند بازی می‌کند و این بازی‌ها خطری در راه صعود به مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا نخواهد بود و حیدری می‌تواند فارغ البال در این ایام که دو بازی دیگر تا بیست و چهارم اسفندماه که زمان اعلام اسامی تیم ملی است، پیش روی استقلال قرار ندارد، به تمرینات بیشتر بپردازد تا در سال 1395 بدون مصدومیت و کاملا آماده و سرحال آماده بازی شود.

بدون شک اگر حیدری برای اینکه زودتر در ترکیب قرار بگیرد عجله کند با مشکلاتی مواجه خواهد شد که شاید گذر از آن نیازمند صرف زمان بیشتری هم باشد. استقلال حالا حالا‌ها به خسرو نیاز دارد و او باید به توصیه پزشکان توجه ویژه‌ای کند.






تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن