تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814219041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آثار قرآنی، گوشه ای از مسلمانی سلحشور در عرصه هنرورزی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه هنر: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم تشییع پیکر فرج الله سلحشور که هم اکنون در حال برگزاری است، عنوان کرد: وی قبل از اینکه یک هنرمند باشد، یک مسلمان واقعی بود و گوشه ای از مسلمانی وی در هنرورزی قرآنی ایشان نمود پیدا کرد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)،  محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر فرج الله سلحشور اظهار کرد: زندگی هنری و اعتقادی   مرحوم سلحشور  یکی بود. وی قبل از اینکه یک هنرمند باشد، یک مسلمان واقعی بود. گوشه ای از مسلمانی وی در هنرورزی قرآنی ایشان نمود پیدا کرد.
وی افزود: وی هم سابقه بازیگری داشت، هم کارگردانی، اما در هر دو این عرصه ها یک شاخصه اصلی داشت و آن هم اینکه نتیجه کارش قرآنی بود؛ چون به این باور رسیده بود که بهترین قصه ها در قصه های قرآن مجید تبلور پیدا کرده است.
صفارهرندی ادامه داد: کارهای قرآنی این هنرمند تنها به مرزهای داخلی خودمان خلاصه نشده بود، بلکه تمام جهان کارهای وی را دیده اند.
صفارهرندی تاکید کرد: سلحشور همیشه تاکید داشت که هنرمندان قرآنی تربیت کند، برای همین همیشه کارگاه هایی برگزار می کرد تا به واسطه آن هنرمندان جوانی که علاقه مند به کار قرآنی بودند را آموزش دهد. با این توضیح امیدواریم حاصل نتایج این هنرمند را به زودی در هنر هفتم شاهد باشیم تا سینمای ما بوی قرآنی به خود گیرد و مردم هم جذب آن شوند.
[ مشاهده متن کامل خبر آثار قرآنی، گوشه ای از مسلمانی سلحشور در عرصه هنرورزی بود در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن