تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820455249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامر: بایرن قدم به قدم پیش می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سامر: بایرن قدم به قدم پیش می‌رود
ماتیاس سامر معتقد است بایرن مونیخ هدفی جز قهرمانی در سر نمی‌پروراند و برای تحقق آن هم آرام و با حوصله و قدم به قدم موانع را از پیش روی خود برمی‌دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش در مهمترین دیدار هفته بیست و دوم بوندسلیگا بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 2 بر 0 از سد میزبان خود وولفسبورگ بگذرد.
بعد از پایان این مسابقه ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی باشگاه بایرن، به خبرنگاران گفت:" ما با این بازی و همچنین بازی برابر یوونتوس به لحاظ شیوه‌ای که در زمین به کار می‌بردیم ثابت کردیم که تیممان هیچ خواسته‌ای جز برتری ندارد؛ مخصوصا امروز در نیدرزاکسن که به هر قیمتی فقط برد می‌خواستیم. این شیوه روحیه بایرن را نشان می‌دهد.
ما قدم به قدم رو به جلو حرکت می‌کنیم و چهارشنبه هم چاره‌ای جز شکست دادن ماینس نداریم. آنها بسیار فشرده کار می‌کنند. بعد از این ایستگاه هم که می‌رسیم به دورتموند."
او در مورد فرانک ریبری که بازی کرد و ماریو گوتزه که بازی نکرد هم اظهار داشت:" فرانک با سطح فوق‌العاده‌ای که دارد نتیجه بازی را رقم زد. روی چنین بازیکنانی را هیچگاه نباید خط کشید.
و اما ماریو؛ او خوب تمرین کرده بود اما هنوز به ریتمی که مد نظر ماست دست پیدا نکرده و حال آنکه بقیه بازیکنان جلوتر از او هستند. معلوم بود که امروز در وولفسبورگ یک بازی نزدیک خواهیم داشت با فضاهای اندک، بنابراین جایی برای ریسک و فرصت آزمون و خطا دادن نداشتیم. ماریو به حقش خواهد رسید، او برای ما مهره مهمی است و احتمالا بازی بعدی برابر ماینس فرصت بازی به دست خواهد آورد.
طبیعی است که شرایط حال حاضر برای او ناخوشایند باشد، اما در ترکیب بایرن چنین مسئله‌ای همیشه وجود داشته و دارد. مخصوصا در خط هافبک که ترافیک زیادی داریم."


23:12  1394/12/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن