تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين نتايج انتخابات مجلس دهم شوراي اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آخرين نتايج انتخابات مجلس دهم شوراي اسلامي
ستاد انتخابات وزارت كشور در اطلاعيه‌هاي جداگانه‌اي نتايج اوليه آراي حوزه‌هاي انتخابيه انتخابات مجلس را اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، از حوزه انتخابيه قائنات و زيركوه آقاي فرهاد فلاحتي، از حوزه انتخابيه تويسركان محمدمهدي مفتح، از حوزه انتخابيه شهربابك علي اسدي، از حوزه انتخابيه كليبر، خودآفرين و بخش هوران آقاي قلي الله قلي‌زاده به مجلس شوراي اسلامي راه يافتند.
همچنين در حوزه انتخابيه تفرش، آشتيان و فراهان آقاي محمد حسيني، در حوزه انتخابيه نطنز و بخش قمصر آقاي مرتضي صفاري نطنزي برگزيده شدند. در حوزه انتخابيه نائين، خور و بيابانك آقاي عباسعلي پور بافراني با كسب 11 هزار و 154 رأي در انتخابات مجلس برگزيده شد. در حوزه انتخابيه سيرجان و بردسير هم آقاي شهباز حسن‌پور بيگلري برگزيده شد.
در حوزه انتخابيه اردستان سيدصادق طباطبايي‌نژاد، در حوزه انتخابيه دشتي و تنگستان سيد كمال‌الدين شهرياري، در حوزه انتخابيه دشت آزادگان و هويزه قاسم ساعدي و در حوزه انتخابيه زرند و كوه‌بنان حسين اميري‌خامكاني برگزيده شدند. همچنين در حوزه انتخابيه گرمي، ‌آقاي سيد حمايت ميرزاده با كسب اكثريت حداقل يك چهارم آراي صحيح برگزيده شد. در حوزه انتخابيه مريوان و سروآباد آقايان منصور مرادي و اميد كريمان به مرحله دوم راه يافتند. در حوزه خرمشهر نيز عبدالله سامري برگزيده شد. همچنين در حوزه انتخابيه بندرلنگه، بستك و پارسيان آقايان خالد زمزم‌نژاد و احمد جباري به دور دوم راه يافتند. در حوزه انتخابيه دامغان ابوالفضل حسين بيگي برگزيده شد. همچنين در حوزه انتخابيه بروجن خانم خديجه ربيعي فرادنبه و آقاي علي نادري فرد به مرحله دوم راه يافتند. در حوزه انتخابيه ساوه و زرنديه خانم شهلا ميرگلوبيات و محمدرضا منصوري به مرحله دوم راه يافتند.
در حوزه انتخابيه اقليد آقاي سيدحسين افضلي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه بيجار حمدالله كريمي به مجلس راه يافت. همچنين در حوزه انتخابيه قروه و دهگلان علي محمد مرادي با كسب 39 هزار و 302 رأي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه مرند و جلفا آقايان كريم شافعي و محمد حسن‌نژاد به دور دوم راه يافتند. همچنين در حوزه انتخابيه بهار و كبودرآهنگ محمد علي پورمختار برگزيده شد. در حوزه آستانه اشرفيه محمد حسين قرباني و در حوزه انتخابيه طوالش، ‌رضوانشهر و ماسال محمود شكري به مجلس راه يافتند. در حوزه انتخابيه رزن، آقايان حسن لطفي و عطاءالله سلطاني صبور به مرحله دوم راه يافتند. در حوزه انتخابيه سلماس آقايان رسول جلاير سرنقي و شهروز برزگر كاشاني به مرحله دوم راه يافتند. در حوزه انتخابيه شوش سيد رازي نوري و در حوزه انتخابيه مباركه خانم زهرا سعيدي مباركه به مجلس راه يافتند. در حوزه انتخابيه شاهين شهر و مِيمه و برخوار آقاي حسينعلي حاجي دليكاني برگزيده شد. در حوزه انتخابيه گلپايگان و خوانسار علي بختيار برگزيده شد. در حوزه انتخابيه مهاباد نيز آقاي جلال محمود‌زاده برگزيده شد. در حوزه انتخابيه گرمسار و آرادان آقاي غلامرضا كاتب به مجلس راه يافت. در حوزه انتخابيه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره آقايان شادمهر كاظم‌زاده و علي محمد احمدي به مرحله دوم راه يافتند. در حوزه انتخابيه لنجان محسن كوهكن‌ريزي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه خواف و رشتخوار آقاي محمود نگهبان سلامي برگزيده شد. همچنين در حوزه انتخابيه صومعه‌سرا آقاي سيدكاظم دلخوش اباتري به مجلس راه يافت. در حوزه انتخابيه مراغه و عجب‌شير آقايان مهدي دواتگري و محمدعلي حسين‌زاده به مرحله دوم راه يافتند. در حوزه انتخابيه خميني‌شهر سيدمحمد جواد ابطحي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه لارستان، خنج و گراش جمشيد جعفرپور برگزيده شد.
در حوزه انتخابيه ملاير آقاي محمد كاظمي به مجلس راه يافت و آقايان احد آزادي خواه و عليرضا امامي به مرحله دوم راه يافتند. در حوزه انتخابيه زاهدان آقاي عليم يارمحمدي و آقاي حسين علي شهرياري رأي برگزيده شدند. در حوزه انتخابيه سپيدان سيد‌علاءالدين خادم برگزيده شد. در حوزه انتخابيه لاهيجان و سياهكل آقاي ذبيح نيك‌فر ليالستاني برگزيده شد. در حوزه انتخابيه رودسر و املش آقاي اسدالله عباسي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه ني ريز و استهبان آقايان اصغر مسعودي و فرهاد طهماسبي به مرحله دوم راه يافتند. در حوزه انتخابيه اسفراين آقاي هادي قوامي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه تفت و ميبد آقاي كمال دهقاني فيروز آبادي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه لردگان آقاي محمد خالدي سردشتي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه سقز و بانه آقاي محسن بيگدلي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه كرمان و راور محمدرضا پور ابراهيمي داوراني و محمدمهدي زاهدي برگزيده شدند. در حوزه انتخابيه تربت جام و تايباد و باخرز آقاي جليل رحيمي جهان آبادي برگزيده شد. در حوزه انتخابيه اردل، ‌فارسان، ‌كوهرنگ و كيار آقايان علي كاظمي باباحيدري و قدرت الله حمزه شلمزاري به مرحله دوم راه يافتند.





تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن