تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام های تقدیر کاندیداهای شرق مازندران از حضور پرشور مردم در حماسه هفتم اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پس از پایان رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران و مشخص شدن نماینده جدید منطقه، پیام هایی در تقدیر از مردم توسط برخی کاندیداها منتشر شد.
به گزارش تابناک مازندران، با پایان یافتن رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه و مشخص شدن منتخب جدید مردم شرق مازندران برای دوره جدید، برخی از کاندیداها با انتشار پیامی نسبت به حضور پرشور مردم و خلق حماسه ای دیگر از آن ها تقدیر کردند.
علی محمد شاعری که توانست با جلب اقبال عمومی و حمایت مردم شرق مازندران به عنوان منتخب مردم این حوزه برای دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزیده شود، با انتشار پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد.
وی در پیام خود همچنین توجه به مدیریت جهادی در انجام امور را مورد تأکید قرار داد و با یاری طلبیدن از همه اقشار خواستار کمک همه جانبه برای حل مسائل و مشکلات موجود در مسیر سخت پیش رو شد.
در ادامه متن این پیام که در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شده است را مطالعه کنید:

همچنین احمدعلی مقیمی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی نیز که نتوانست در این دوره به مجلس راه یافته و در رقابت با کاندیداهای دیگر در جایگاه سوم قرار گرفت در پیامی از حضور مردم تقدیر کرد و به منتخب جدید مردم نیز تبریک گفت که متن آن در ادامه می آید.
« ان ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیام های تقدیر کاندیداهای شرق مازندران از حضور پرشور مردم در حماسه هفتم اسفند در تابناک ]

شنبه ، ۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن