تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820158638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت واکسن سازی تب برفکی مهاباد افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شرکت واکسن سازی تب برفکی مهاباد افتتاح شد واحد واکسن سازی تب برفکی شرکت فراورده های زیستی روناک در مهاباد با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات و آموزش وترویج کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، کریم زاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئولان محلی افتتاح شد.
۱۳۹۴ شنبه ۸ اسفند ساعت 19:19

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در آئین افتتاح و رونمایی از واکسن های تولیدی این شرکت ضمن تشریح اهمیت بیماری تب برفکی و تلفات ناشی از آن بیماری از ارزش کار تولید این واکسن که با همت بخش خصوصی صورت گرفته است، گفت: تولید این واکسن در کنترل بیماری پرتلفات تب برفکی نقش موثری دارد و جزو سه کشور تولید کننده این محصول خواهیم بود.
مهدی خلج با بیان اینکه توانسته ایم با کنترل و پیشگیری، این بیماری را نسبت به گذشته 30 درصد کاهش بدهیم، افزود: تامین بهداشت دام و کنترل بیماری های دامی در کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است و در این میان بیماری تب برفکی به علت آن که از مهمترین بیماری های دامی به شمار می رود، نیاز به توجه و برنامه ریزی بیشتری دارد.
وی یکی از معیارهای تحقق برنامه ششم توسعه را توجه به اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت : توجه به تولید بومی، استفاده از ظرفیت های ملی و دانش محور در اولویت سازمان دامپزشکی کشور قرار دارد.
معاون وزیر ورئیس سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز در ادامه با بیان اینکه موسسه رازی یکی از موثرترین موسسه های خاورمیانه است، گفت: موسسه سرم سازی رازی یکی از این مراکزی است که سعی شده تا تولیدات آن به بخش خصوصی واگذار شود که کارخانه سرم سازی روناک مهاباد نخستین واحد از این دست است.
اسکندر زند با بیان اینکه مشارکت دادن بخش خصوصی به ویژه در امر تولید واکسن یکی از اهداف سازمان تحقیقات کشاورزی است، افزود: واگذاری تولید سرم و واکسن به بخش خصوصی ابلاغ شده و هم اکنون به دنبال زیرساخت های لازم در این زمینه هستیم که بر همین اساس تعداد دیگری از محصولات تولیدی موسسه رازی و دانش تجمیع یافته این موسسه در این زمینه به بخش خصوصی واگذار می خواهد شد.
همچنین با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات و دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هیات همراه از شرکت تولیدی خوراک دام و طیور کیوان مرغ پرطلای مهاباد واحد نمونه یک کار آفرین موفق بازدید به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن