تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 70 هزار طرح اشتغال برای مددجویان همدانی


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از اجرای 70 هزار طرح اشتغالزایی از بدو تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برای مددجویان همدانی خبر داد.
قاسم یارمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از بدو تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تاکنون 70 هزار طرح اشتغالزایی و خودکفایی در راستای توانمندسازی خانواده های محروم و نیازمند اجرا شده است.
وی با بیان اینکه هدف این نهاد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است، افزود: کمیته امداد از طریق اعطای تسهیلات، کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان مورد حمایت شغل ایجاد می کند .
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات و معضلات افراد تحت حمایت، محرومان و مستضعفان جامعه از اساسی ترین اولویت های مسئولان است و مدیران کمیته امداد در این مسیر اهتمام می ورزند .
وی خاطر نشان کرد: بیش از 88 هزار نفر در قالب 46 هزار و 846 خانوار، تحت حمایت این نهاد قرار دارند و هر روز شاهد خدمات تازه تر و ارزشمندتری به این قشر هستیم .
یارمحمدی تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش روند نرخ بیکاری در کشور ارائه خدمات اجتماعی و اجرای طرح های اشتغالزایی به مددجویان نیازمند همدلی و تعامل دستگاه های متولی ...
[ مشاهده متن کامل خبر اجرای 70 هزار طرح اشتغال برای مددجویان همدانی در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن