تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820692948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه ۷ اسفند نه بزرگ به انگلیس بود


واضح آرشیو وب فارسی:حزب موتلفه اسلامی: رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مردم در ۷ اسفند همدلی و همزبانیشان با رهبر انقلاب را نشان دادند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به شعارهایشان پیابند باشند و توجه به تولید ملی و رونق کسب و کار را در دستور کار قرار دهند.
حمیدرضا ترقی، رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران نیوز؛ روند حضور مردم در پای صندوق های رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را خوب دانست و گفت: مردم با حضورشان حماسه ای دیگر آفریدند و نه بزرگی به انگلیس گفتند.
وی با بیان اینکه مردم در ۷ اسفند همدلی و همزبانیشان با رهبر انقلاب را نشان دادند، اظهار کرد: مردم علی رغم وجود مشکلات در عرصه های مختلف، پشتیبان نظام اسلامی هستند و دست از ارزش های اسلامی و انقلابی بر نمی دارند.
ترقی ضمن تاکید بر اینکه مردم با حضورشان در پای صندوق های رای برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کردند، ادامه داد: حماسه ۷ اسفند وجهه دیگری برای نظام اسلامی در منطقه و دنیا رقم خورد که می تواند دسیسه های دشمنان را از بین ببرد.
رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون مردم از مشکلات اقتصادی، رکود و گرانی رنج می برند، افزود: ملت انتظار دارند مسئولان از هیچ تلاش و کوششی برای حل مشکلات اقتصادی دریغ نکنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس ...
[ مشاهده متن کامل خبر حماسه ۷ اسفند نه بزرگ به انگلیس بود در رسانه حزب موتلفه اسلامی ]

شنبه ، ۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حزب موتلفه اسلامی]
[مشاهده در: www.shoma-weekly.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن