تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815542834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سنگ تمام شرکت آب برای قالیشویان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سنگ تمام شرکت آب برای قالیشویان
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در خصوص میزان مصرف آب در روزهای باقی‌مانده از سال گفت: با توجه به این‌که کشور در بحران آبی به سر می‌برد انتظار می‌رود که مردم برای خانه‌تکانی نسبت به مصرف آب دقت داشته باشند.
خسرو ارتقایی اظهار کرد: برخی آداب همچون کاشتن سبزه و تنگ ماهی جزو رسوم دیرینه ایرانی است، لذا نمی‌توان گفت که به دلیل بحران آبی مردم از این رسوم روی برگردانند.

وی با بیان این‌که الگوی مصرف آب در ایران نسبت به کشورهای دیگر بسیار متفاوت است، خاطر نشان کرد: میزان مصرف آب در ایران 70 درصد بالاتر از سایر کشورها است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان این‌که باید مصرف خودمان را در طول سال بهینه کنیم، افزود: باید با ایجاد فرهنگ‌سازی میزان مصرف مردم به صورت معقول درآید.

ارتقایی درباره اقدامات مردم در خانه‌تکانی که آب زیادی در این ماه مصرف می‌شود، ادامه داد: بهتر است که مردم برای شستن فرش از کارگاه‌های فرش‌شویی استفاده کنند چراکه این کارگاه‌ها اغلب از آب چاه برای شست‌وشو استفاده می‌کنند.

به گفته وی استفاده از ماشین‌های ظرفشویی کم‌مصرف نیز می‌تواند تاثیرات زیادی در مصرف آب داشته باشد، لذا از مردم خواستاریم که در خانه‌تکانی‌های خود به میزان مصرف آب توجه کنند.

منبع : حهان نيوز



تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن