تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820576257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی میلان - تورینو


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیش بازی میلان - تورینو
دو تیم میلان و تورینو،‌امشب در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"،‌میلان به دنبال تکرار نتایج خوب این چند بازی اخیرش خواهد بود.

میلان

شاگردان سینیشا میهایلوویچ با کسب 44 امتیاز از 26 بازی در رده ی ششم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و در فرم خبوی قرار دارند. میلان در صورتی که بتواند این فرم خوبش را حفظ کند،‌می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم فکر کند. میهایلوویچ که خطر اخراج را حس می‌کرد،‌با تغییر نتایج تیمش و عملکرد بسیار خوب در هفته های اخیر،‌حال با خیالی آسوده تر به کارش ادامه خواهد داد.کوکا در آستانه بازگشت به میادین است و رومانولی نیز که یک هفته با تیم تمرین کرده می‌تواند در این بازی به میدان برود.

تورینو

تورینو با کسب 32 امتیاز از26  بازی در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌3 تساوی،‌1 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و فرم نه چندان مطلوبی را سپری کرده اند. حال آنها باید به مصاف میلانی بروند که در 5 تقابل اخیر دو تیم،بیشتر نتایج تساوی بوده است. در 5 تقابل اخیر دو تیم،‌4 تساوی و 1 پیروزی برای میلان به ثبت رسیده و تورینو مدت‌هاست موفق به شکست میلان نشده است.همچنین آنها در سن سیرو از سال 1985 موفق به کسب پیروزی نشده اند و بعید است با فرم خوبی که میلان در آن قرار دارد بتوانند تغییری در این روند بدهند.

ترکیب احتمالی:







10:33  1394/12/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن