تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819488416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم شهر انقلابی هاست نه مدعیان دروغین اعتدال!


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: برخلاف خواست حلقه مدعیان دروغین اعتدال در شهر قم که این روزها به علمداران بداخلاقی سیاسی تبدیل شده اند، مردم انقلابی قم به کاندیداهای شورای هماهنگی اصولگرایان استان رای قاطعانه ای دادند که خود حاوی پیام های جدی و قابل تاملی است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وقتی روزنامه 19 دی چند روز قبل از انتخابات با ذوق و شوق تمام به نقل از فایننشال تایمز نوشت که "قم شهر اعتدال است، مردم و روحانیون از لاریجانی حمایت می کنند"، شاید فکرش را هم نمی کرد که رییس مجلس شورای اسلامی که در هفته های اخیر بیش از پیش خود را به طیف اصلاح طلبان و حامیان دولت نزدیک کرده بود و در لیست ها و بیانیه های حمایتی آن ها قرار داشت، در قم با اختلاف آرای نسبتاً زیاد نسبت به احمد امیرآبادی –به زعم این روزنامه مدعی اخلاق، کاندیدای افراطی- در رتبه دوم قرار گیرد.
مقام معظم رهبری دقیقاً دو روز قبل از انتخابات در دیدار پرشور مردم نجف آباد نسبت به دوقطبی سازی جامعه هشدار داده و به صراحت فرموده بودند: «کسانی که در بیرون مرزها تعبیر تندرو را بکار می برند، مقصودشان جریان وفادار به انقلاب و حزب اللهی ها است، بنابراین در داخل باید مراقبت شود که با تکرار این تعابیر، هدف دشمن تأمین نشود.»
ایشان همچنین در این دیدار ضمن پرهیز از ایجاد دو قطبی تندرو – اعتدالی خواستار هوشیاری همه مردم و جریانات در سخنان و تحلیل ها و رفتارهای سیاسی خود شدند.
البته ...
[ مشاهده متن کامل خبر قم شهر انقلابی هاست نه مدعیان دروغین اعتدال! در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
قم شهر انقلابی هاست نه مدعیان دروغین اعتدال!






شنبه ، ۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن