تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسیس امور تربیتی در کشور آموزش و پرورش دوسویه را رقم زده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در مصاحبه با پانا: تاسیس امور تربیتی در کشور آموزش و پرورش دوسویه را رقم زده است معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجانشرقی خاطر نشان کرد: مربیان پرورشی و تربیتی همواره در کنار آموزش،تربیت را نیز رقم زده اند و آموزش و پرورش دوسویه را در کشور پیش برده اند.
۱۳۹۴ شنبه ۸ اسفند ساعت 09:18

خبرگزاری پانا+تاسیس امور تربیتی در کشور آموزش و پرورش دوسویه را رقم زده است

طاهر علمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا از آذربایجان شرقی،با تبریک فرا رسیدن هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس امورتربیتی که در سال 59 هجری شمسی تاسیس شد، گفت: بر همین اساس شهیدان رجائی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش زحمات بسیار زیادی کشیدند و ستاد امورتربیتی را تاسیس کردند تا دانش آموزان به ارزش های اسلامی ترغیب شوند. وی تاکید کرد: مربیان پرورشی و تربیتی همواره در کنار آموزش،تربیت را نیز رقم زده اند و آموزش و پرورش دوسویه را در کشور پیش برده اند.
علمی بیان داشت:اهمیت امور پرورشی در آموزش و پرورش برای همه روشن است و عملکرد ها نشان می دهد که این نهاد از بدو شکل گیری تا به امروز موفق عمل کرده است که منوط به حضور مربیان در فعالیت های رسمی غیر کلاسی در کنار آموزش های غیر کلاسی است که توانسته این نهاد انقلابی از جمله ارزش های دینی فرهنگ انقلاب اسلامی را به مدارس انتقال دهد.
معاون پرورشی و فرهنگی استان اذعان داشت:امور تربیتی توانست دانش آموزان را در فضای انقلابی و اسلامی بازسازی کند و زمینه سازی ورود ارزش های اسلامی و نگرش های دینی به آموزش و پرورش را فراهم کرد تا مدارس از آفت فرهنگی و سیاسی بیگانگان بیمه شود.
وی اظهار کرد:مهمترین معنایی که امور تربیتی می دهد و همگان استفاده می کنند پرورش، شناخت و کشف استعدادهای دانش آموزان در رشد دینی ،عقلی،اجتماعی،عاطفی است به جهت حفظ ارزش ها که مهمترین هدف است.
علمی افزود: خوشبختانه نهاد امورتربیتی توانسته با این اهداف مرزهای اعتقادی و دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست کند و ارزش های معنوی در خون و رگ روحی جوانان ساری و جاری کند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تاکید کرد:اهمیت این نهاد تاسیس یافته در جریان انقلاب اسلامی ویژه بود و امروزه جریان ایثارگری و مقاومت در برابر جنگ نرم و سخت دشمن ،حضور دانش اموزان ایثارگر و بسیجی و توانمند و با ارزش نشان می دهد که امور تربیتی مسیر درستی را پیش گرفته است.
وی با اشاره به شهدای دانش آموز و ایثارگر خاطر نشان ساخت: اهمیت نهاد خوب جلو رفته و شکل گیری آن توسط شهدای ارزشی ،ارزش یافته است که گستره این فعالیت برابر برنامه نویسان در حال حرکت به جلوست.
علمی گفت:رویکر آموزش و پرورش با وجود امور تربیتی به پرورش مذهبی و انقلابی دانش آموزان پایان می یابد .
وی خبر داد:از برنامه های استان آذربایجانشرقی برای پاسداشت هفته امور تربیتی برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است و به خاطر احترام به تمام زحمت کشان انتخاباتی، برنامه از 9 اسفند شروع می شود و تمامی نواحی و مناطق وارد می شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان گفت: 11 اسفند با حضور پیشکسوتان امور تربیتی از زحمتکشان این نهاد مقدس تجلیل می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن