تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810043563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از روز شکوه اردبیلی‌ها همه به عشق انقلاب به صحنه آمدند / حضوری که نمایش همدلی و همزبانی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از روز شکوه اردبیلی‌ها
همه به عشق انقلاب به صحنه آمدند / حضوری که نمایش همدلی و همزبانی است
در حالی ساعات پایانی رای‌گیری در دیار دارلارشاد اردبیل در حال سپری شدن است که همه اردبیلی‌ها به عشق انقلاب و دادن تعهد قلبی به نظام پای صندوق‌ها آمدند تا ثابت کنند که همیشه هستند.

خبرگزاری فارس: همه به عشق انقلاب به صحنه آمدند / حضوری که نمایش همدلی و همزبانی است



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از صبح امروز همراه با آحاد مختلف تعداد زیادی از مسئولان و مدیران به صحنه آمدند تا هم ردیف با مردم در خلق حماسه و در شکوه دیگری به خلق حماسه دیگر کمک کنند. آمدیم تا دشمن مایوس شود مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امروز همه جامعه فرهنگی با عشق و شور و حال خاص به صحنه آمدند تا ثابت کنند که با فهم دقیق از واقعیت نظام اسلامی در پشتیبانی از نظام حاضر و مهیا هستند. صابر سپهری بیان کرد: ملت با این حضورشان دشمن را مایوس کردند و ثابت کردند این انقلاب در مقام و مرتبت حریت و آزادگی مردم‌شان کم از قبیله عشق و دلدادگی پیروان و محبان امام حسین (ع) و اهل‌بیت ندارد. وی با بیان اینکه در این صحنه نمایش اقتدار واقعی همه با احساس مسئولیت و تکلیف به صحنه آمدند تا نمایشی از عزم و اراده واقعی خودشان را به نمایش بگذارند، گفت: انقلاب اسلامی در مسیر آرمانی خود به چنین دلدادگی‌هایی نیاز دارند. مصونیت انقلاب از قبل رای مردم رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: صحنه انقلاب صحنه مقبولیت و مشروعیت نظام است و این مصونیت انقلاب از قبل رای مردم همیشگی و جاودانه خواهد بود. حجت‌الاسلام محمدرضا قاصدی با یادآوری اینکه در این صحنه عزتمندانه همه با ادای تکلیف و وظیفه به صحنه آمدند تا انقلاب را از انواع هجمه‌ها و توطئه‌ها مصون نگه دارند افزود: انتخابات حیات قدرتمندانه و باصلابت انقلاب است که می‌تواند نقطه عظمت و شکوه واقعی باشد. وی با بیان اینکه دشمنان این ملت هرگز نمی‌خواهند که مردم با بصیرت در صحنه باشند گفت: مقام معظم رهبری در یک ماه اخیر نقشه راه انتخابات را هم در عرصه مجلس خبرگان و هم شورا به خوبی ترسیم کرده و نشان داد که این انقلاب صاحب اصلی‌اش مردم هستند. حضور حماسی در انتخابات، تأیید همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است شهردار اردبیل عنوان کرد: حضور گسترده و پرشور و توأم با شعور مردم در پای صندوق‌های رای، امیدهای دشمنان جمهوری اسلامی را به یأس مبدل کرد. حمید لطف‌اللهیان افزود: به رغم تلاش بی‌وقفه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مغشوش‌ جلوه‌ دادن‌ حضور مردم در پای صندوق‌های رای، به لطف خداوند منان و در سایه هوشیاری ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضور حماسی ملت برای چندمین بار و باشکوه‌تر از همیشه در صحنه انتخابات، اقتدار ایران و نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و موجبات شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان این ملت و این نظام را فراهم آورد.

وی اظهار کرد: تمدید پیاپی زمان رای‌گیری در این انتخابات به دلیل حضور حماسی مردم در واقع تأیید و گواه روشنی بر همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. شهردار اردبیل اقتدار نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها را نتیجه حضور همیشگی و آگاهانه مردم در صحنه بیان کرد و یادآور شد: مطمئن هستیم که استکبار جهانی طبق روال همیشه، امروز هم پاسخ منفی از طرف ملت بزرگ ایران اسلامی دریافت خواهد کرد و ملت ایران به ویژه مردم قدرشناس استان و شهر اردبیل در هر شرایطی نشان دادند که همواره در کنار دولت و لبیک‌گوی منویات مقام معظم رهبری هستند و امروز شاهد ورق خوردن یکی دیگر از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم. دشمنان از پشتیبانی ملت ایران در حیرت هستند فرمانده سپاه اردبیل گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از حرکت همواره بالنده پشتیبانی از نظام اسلامی در حیرت و تعجب هستند و نمی‌خواهند این حضور بالنده را به نظاره ببیند. شکرالله عبدی اظهار کرد: مردم امروز ثابت کردند که به هیچ‌وجه فریب توطئه‌ها و ترفندهای شیطانی بدخواهان انقلاب را نخواهند خورد و همواره در صحنه حاضر هستند. وی با بیان اینکه این انتخابات نظام اسلامی ما را از کید دشمنان بیمه کرده است، افزود: دشمن برای همیشه در این صحنه زمین‌گیر شد.

94/12/07 - 22:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن