تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا یک ساعت قبل، حدود 28 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ره‌پیک اعلام کرد: تا یک ساعت قبل، حدود 28 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری زودتر از نتایج مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.
۱۳۹۴ جمعه ۷ اسفند ساعت 22:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، سیامک ره پیک دقایقی قبل با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با آمار دقیق شرکت کنندگان در انتخابات در سراسر کشور گفت: آمار دقیقی در حال حاضر در دسترس ما نیست؛ زیرا هنوز به طور کامل اعلام نشده است، اما تا نیم الی یک ساعت قبل حدود 28 میلیون نفر آمار اعلام شده است که در انتخابات شرکت کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد: این آمار افرادی است که رای داده اند و طبق تعرفه های مصرف شده بدست آمده است. سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری زودتر از نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می شود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن