تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820952129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان توان داخل در تولید تجهیزات موبایل


واضح آرشیو وب فارسی:گرداب: رئیس سندیکای صنعت مخابرات گفت: در حالی که حدود ۸۰ درصد تجهیزات مورد نیاز در بخش مخابرات ثابت، قابلیت تولید داخل کشور را دارد، تنها ۲۰ درصد تجهیزات مورد نیاز بخش موبایل در کشور تولید می شود.
به گزارش گرداب ، فرامرز رستگار، درباره استفاده اپراتورهای ارتباطی و مخابراتی از تجهیزات ساخت داخل و سهم تولید داخلی از تجهیزات مورد نیاز صنعت مخابرات، اظهار داشت: تولیدات داخلی در صنعت مخابرات، بیشتر در حوزه ارتباطات ثابت کاربرد دارد و تجهیزات اکتیو ساخت داخل بیشتر در شبکه تلفن ثابت مورد استفاده قرار می گیرد.
رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران با بیان اینکه بیشتر شبکه شرکت مخابرات و تلفن ثابت مخاطب تولیدات داخلی هستند، تصریح کرد: در حالی که حدود 80 درصد تجهیزات مورد نیاز در بخش ثابت قابلیت تولید داخل کشور را دارد، تنها 20 درصد تجهیزات مورد نیاز بخش موبایل در کشور تولید می شود.
وی ادامه داد: اپراتورهای خصوصی و دولتی در صورت نیاز از امکانات و تجهیزاتی که داخل کشور تولید می شود، استفاده می کنند.
رستگار خاطر نشان کرد: میزان استفاده اپراتورها از تجهیزات ساخت داخل نیز توسط رگولاتوری سازمان تنظیم مقررات رادیویی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
[ مشاهده متن کامل خبر میزان توان داخل در تولید تجهیزات موبایل در گرداب ]

جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گرداب]
[مشاهده در: www.gerdab.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن