تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی انتظامی،یک پای ثابت امنیت کشور/انتخاب اصلح، نا امیدی دشمن را در پی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران: گروه استان ها-ایلام- فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان از نیروی انتظامی به عنوان یک پای ثابت امنیت در کشور یاد کرد و گفت: مردم سرافراز و با بصیرت با حضور خود و انتخاب فرد اصلح تمام توطئه های دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می کنند.
سردار "سید صادق حسینی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت:مردم استان ایلام همانند دیگر مناطق کشور در انتخابات امروز شرکت کرده و با حضور خود حماسه دیگری را رقم می زنند.
وی اظهار کرد:مردم استان ایلام در طول سال های گذشته همواره ثابت کرده اند که وفادارانی صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و قطعا امسال هم به مانند سالهای گذشته حضوری پرشور در پای صندوق های اخذ رای خواهند داشت.
سردار حسینی افزود: مردم سرافراز و با بصیرت با حضور خود و انتخاب فرد اصلح تمام توطئه های دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می کنند و برگ زرین دیگری را در تاریخ کشورمان ثبت خواهند کرد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه به امنیت موجود در کشور اشاره کرد و گفت: امروز امنیت مطلوبی در کشور حاکم است که بخش اعظم آن به تلاش های نیروی انتظامی برمی گردد.
وی حضور پلیس در برگزاری انتخابات را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: پلیس با استفاده از تمام توان و بکارگیری تجهیزات مناسب امنیت خوبی را در شعبه های اخذ رای فراهم کرده است.
سردار حسینی با اشاره به شرایط خوبی که نیروی انتظامی بوجود ...
[ مشاهده متن کامل خبر نیروی انتظامی،یک پای ثابت امنیت کشور/انتخاب اصلح، نا امیدی دشمن را در پی دارد در پایگاه خبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ]

جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران]
[مشاهده در: www.news.police.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن