تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پر شور و شعور مردم تاکستان در شعب اخذ رای


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مردم همیشه در صحنه تاکستان به طور گسترده در ساعات اولیه اخذ رای حاضر شدند تا نماینده اصلح خود رای راهی بهارستان کنند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سرویس سیاسی   صبح قزوین ، با شروع رسمی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ازابتدایی ترین دقایق آغاز رای گیری در حوزه های انتخابیه شهرستان تاکستان، شاهد حضور پر شور مردم مومن، خداجو و انقلابی در پای صندوق های رای و مسیرهای منتهی به مراکز رای گیری هستیم. 
در حوزه های انتخابیه تاکستان مردم با نظم خاصی در صف های شعب اخذ رای آماده اند تا با انجام مراحل ثبت نام و گرفتن برگ های آرا، اسامی نامزدهای منتخب خود را به صندوق آرا بیندازند. 
10نامزد انتخابات مجلس دهم و سه نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تاکستان برای کسب یک کرسی با یکدیگر رقابت کردند و امروز برای اعلام نتایج پیروزی و کسب موفقیت خود چشم به آرای مردم دوخته اند. 
برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاکستان171 شعبه اخذ رای اختصاص داده شده است. 
براساس اعلام مسئولین ستاد انتخابات شهرستان، هم اکنون کار رای گیری در یک حوزه حوزه انتخابیه اصلی و سه حوزه فرعی در بخش های اسفرورین، خرمدشت و ضیاء آباد ...
[ مشاهده متن کامل خبر حضور پر شور و شعور مردم تاکستان در شعب اخذ رای در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن