تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت سمنان: پیروزی هر طیف و نامزد در انتخابات، ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سمنان -ایرنا - امام جمعه موقت سمنان با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، گفت: پیروزی هر کدام از طیف ها و نامزدها در انتخابات در حقیقت، پیروزی تمام ملت است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان افزود: پیروزی هر فرد و طیف، فقط پیروزی همان فرد و طیف نیست، زیرا پیروز واقعی انتخابات از آن ملتی است که حماسه سازند.
وی با اشاره به اینکه با درنظرگرفتن پیروزی ملت در انتخابات، برد و باخت معنایی ندارد، تصریح کرد: جشن پیروزی فردای انتخابات نیز جشن پیروزی تمام ملت است.
وی به توصیه رهبری به طرفداران نامزدها اشاره و خاطرنشان کرد: هواداران نامزد منتخب باید طوری رفتارکنند که باعث ناامیدی طرفداران نامزدهای دیگر نشوند.
عبدوس با بیان اینکه ملت ایران با حضور یکپارچه در دو انتخابات اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ می کشند، ادامه داد: در انتخابات مساله اول میزان مشارکت است که در ایران در حدود 70 درصد و در کشورهای مدعی در دنیا 30 یا 40 درصد است.
وی افزود: رهبری نیز انتخابات را یک مسابقه ملی دانستند که هر که در این رقابت پیروز شود، سربلندی واقعی از آن کسانی است که مشارکت حداکثری داشته اند.
امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد : آنچه امروز بین نامزدها جریان دارد رقابت است و فردای انتخابات باید به رفاقت و همدلی و وحدت تبدیل ...
[ مشاهده متن کامل خبر امام جمعه موقت سمنان: پیروزی هر طیف و نامزد در انتخابات، ملت است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
امام جمعه موقت سمنان: پیروزی هر طیف و نامزد در انتخابات، ملت است






جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن