تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اروندکنار: کاندیداها از امروز رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اروندکنار:
کاندیداها از امروز رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنند
امام جمعه اروندکنار گفت: دوران رقابت کاندیداها از امروز سپری می‌شود و همه کاندیداها و حامیانشان باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کرده و تلاش خود را خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی قرار دهند.

خبرگزاری فارس: کاندیداها از امروز رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از اروندکنار، حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر در خطبه اول به تفسیر آیه 154 سوره آل عمران پرداخت و اظهار کرد: آرامشی که در این آیه ذکر می‌شود، مربوط به اهل اخلاص است و اهل نفاق دچار ترس می‌شوند. وی ادامه داد: همچنین این آزمایش برای این نیست که خداوند آنچه در دل‌های منافقین است را بداند، زیرا او عالم است، اما برای آن است که درون آنها را آشکار و مومنان آنها را بشناسند. امام جمعه اروندکنار در ادامه خطبه‌ها به برگزاری انتخابات امروز اشاره کرد و گفت: مردم ولایتمدار و موقعیت‌شناس خوزستان باید با در نظر گرفتن شرایط نمایندگی مجلس، در انتخاب اصلح دقت جدی از خود نشان دهند. وی با اشاره به اینکه دوران رقابت از امروز سپری می‌شود، افزود: همه کاندیداها و حامیانشان بعد از انتخابات رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کرده و تلاش خود را خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی قرار دهند. محمدی‌پور در ادامه به روز هشتم اسفندماه روز امور تربیتی اشاره کرد و اظهار داشت: بیشترین تاثیر را مدارس بر تربیت نسل آینده دارد، لذا باید دقت شود که وضعیت تربیت در مدارس نادیده گرفته نشود. وی ادامه داد: آموزش باید همراه با پرورش باشد تا بتوان نسلی فرهیخته برای آینده ایران اسلامی تربیت کرد. امام جمعه اروندکنار بر ضرورت ارتباط نزدیک میان اولیا و مربیان دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها باید در زمینه رشد تربیتی فرزند خود در مدارس با مربیان ارتباط نزدیک برقرار کنند.

94/12/07 - 14:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن