تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820235482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز شگفتی خبرنگاران خارجی از حضور گسترده مردم قم در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حضور گسترده مردم در انتخابات امروز توجه خبرنگاران و عکاسان خارجی را به خود جلب کرده است و آن ها در مکالمات خود از این شگفتی سخن به زبان می آورند و حضور مردمی را مایه تعجب خود بیان می کنند.
به گزارش تابناک قم، صندوق های رای امروز در شهر قم علاوه بر حضور پر شور مردم شاهد وجود خبرنگاران و عکاسان بسیاری از سایر کشور ها بود که برای پوشش گسترده اخبار به این شهر مقدس سفر کرده اند.
اما شگفتی و تعجب این خبرنگاران از حضور گسترده مردم موضوعی است که به وضوح از چهره این خبرنگاران قابل برداشت است و در مکالمه با آن ها می توان به آن پی برد.
حضور مردم پای صندوق های رای تا حدی گسترده بوده که بر اساس شواهد موجود برخی شعبه های اخذ رای با کمبود تعرفه مواجه بوده اند، از سوی دیگر صفوف طولانی مردم برای شرکت در انتخابات از ساعاتی پیش از آغاز رسمی انتخابات در شعب مختلف به ویژه شعبه حرم مطهر حضرت معصومه (س) دیده می شد.
این موضوع توجه خبرنگاران و عکاسان خارجی را به خود جلب کرده است و آن ها در مکالمات خود از این شگفتی سخن به زبان می آورند و حضور مردمی را مایه تعجب خود بیان می کنند.
در همین راستا یکی از خبرنگاران عرب زبان که از اعلام نام خود خودداری می کرد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با ابراز تعجب از تمام شدن تعرفه ها در یکی از شعب اخذ رای اظهارداشت: حضور مردم قم گسترده بوده و این برای من که ...
[ مشاهده متن کامل خبر ابراز شگفتی خبرنگاران خارجی از حضور گسترده مردم قم در انتخابات در تابناک ]

جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن