تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیراندازی در آمریکا؛ 14 نفر زخمی و 4 نفر کشته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تیراندازی در آمریکا؛ 14 نفر زخمی و 4 نفر کشته شدند
ما صدایی شنیدیم و فکر کردیم چیزی روی زمین افتاده است ولی پس از آن درها باز شد و مردم شروع به فریاد زدن و بیرون آمدن کردند. ما واقعا نمی دانستیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.
تیراندازی در کارگاه تولید وسایل باغبانی در آمریکا منجر به کشته شدن 4 نفر و زخمی شدن 14 نفر شده است.

به گزارش  خبرآنلاین؛ مسئولان آمریکا می گویند یک نفر در یک حادثه 3 نفر را کشته است. 14 نفر دیگر هم زخمی هستند که شرایط 10 نفر از آنها حاد است. گفتنی است چهارمین کشته شده هم خود تیرانداز است که توسط پلیس کشته شد.

به گفته دفتر کلانتری شهر هاروی در ابتدا اخبار متناقضی درباره منطقه تیراندازی به پلیس گزارش شد ولی دقایقی بعد به پلیس گزارش شد که تیراندازی در کارخانه اکسل که وسایل باغبانی تولید می کند رخ داده است.

"فردی آرام"

مت جرل که در اکسل نقاش است می گوید همکار و دوست او کدریک فورد، فرد تیر انداز بوده است.

او گفته که اصلا انتظار این رانداشت که دوستش چنین کاری انجام دهد: او فردی آرام بود، می توانستم درباره هرچیزی با او حرف بزنم.

قبل از اینکه اتفاقی بیافتد آن دو داشتند درباره خودرو جدید فورد صحبت می کردند و فورد چندی بعد ناپدید شد و با خودرو دیگری بازگشت: او پارک کرد در خودرو خود را باز کرد و با تفنگی از خودرو خارج شد. سپس شروع به تیراندازی کرد.

مسئولان هم تایید کرده اند که فرد تیرانداز کارمند اکسل بوده است.

سه صحنه

در ساعت 4:57 بعد از ظهر گزارش هایی در رابطه تیراندازی مردی در خودرو دوج خاکستری آمد. پس از آن گزارشی در رابطه با زخمی شدن فردی منتشر شد. ضمن اینکه گفته شد  3 کیلومتر جلوتر فرد دیگری هم زخمی شده است. دقایقی بعد مسئولان گزارشی در رابطه با تیراندازی در اکسل دریافت کرده اند جایی که 150 نفر در آن کار می کردند.

مت جرالد که یکی از شاهد های این صحنه بود، در این رابطه گفت: من دیدم که تیرانداز از خودرو پیاده شد به چند نفر تیراندازی کرد و وارد ساختمان شد. من مات و مبهوت شده بودم و حرفی برای گفتن نداشتم.

ظاهرا قربانی ها به طور تصادفی انتخاب شده اند.

یک شاهد دیگر که داشت دست های خونی خود را به هم مالید و حرف می زد هم در رابطه با این اتفاق گفت: ما صدایی شنیدیم و فکر کردیم چیزی روی زمین افتاده است ولی پس از آن درها باز شد و مردم شروع به فریاد زدن و بیرون آمدن کردند. ما واقعا نمی دانستیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

اولین پلیسی که وارد محل تیراندازی شد تنها بوده و به تنهایی تیرانداز را کشته است.

شاهدی به سی ان ان گفت که بیرون از منطقه تیراندازی بسیاری اشک ریختند، یک دیگر را در آغوش گرفتند و دنبال پاسخی بودند. من چنین حادثه‌ای را قبلا تجربه نکرده بودم. شما فکر می کنید در محل کار در امنیت هستید ولی اینگونه نیست و این ترسناک است.


تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 26 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن