تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله امینی: مردم به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آیت‌الله امینی: مردم به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند
روز نو : استاد برجسته حوزه علمیه قم از مردم ایران خواست به صورت گسترده در انتخابات شرکت کرده و افراد لایق را انتخاب کند.
 آیت‌الله ابراهیم امینی صبح امروز پس از انداختن رای خود در صندوق سیار شماره ۵۰۶ حوزه انتخابیه استان قم اظهار داشت: مردم باید به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند و رای مثبت دهند.


او افزود: مردم باید با دادن رای مثبت در سرنوشت آینده کشور مشارکت و نقش‌آفرینی کنند و پیام من به ملت ایران این است که مانند سال‌های گذشته در انتخابات مشارکت کنید.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردم باید با بصیرت و شناخت کامل به افراد رای مثبت دهند تا افراد لایق انتخاب شوند و از طرفی به جهانیان ثابت کنند که مردم ما بعد از ۳۸ سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی همچنان به نظام وفادارند و اقتدار نظام را در عمل به جهانیان ثابت کنند.


آیت‌الله امینی خاطرنشان کرد: از مسئولان هم تقاضا دارم به فکرمردم و حل مشکلات آنها بوده و آنها را فراموش نکنند.


او افزود: مردم مشکل معیشت، اقتصاد، بیکاری و... و نمایندگان منتخب مردم باید برای رفع این مشکلات کار کنند و سعی در راضی نگه داشتن مردم کنند.


این استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان گفت: ما ملت خوبی داریم که باید قدردان آن‌ها باشیم و البته مردم هم باید با شناخت کامل افراد به آن‌ها رای دهند.




تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن