تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه طرح تشدید تحریم های کره شمالی به شورای امنیت توسط آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: آمریکا امروز پنجشنبه پیش نویس قطعنامه تشدید تحریم های کره شمالی را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می کند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در راستای تشدید فشارها بر پیونگ یانگ، آمریکا پیش نویس قطعنامه تشدید تحریم ها ضد کره شمالی را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می دهد.
روز چهارشنبه(دیروز) بود که چین و آمریکا از پیشرفت هایی برای تصویب قطعنامهعلیه کره شمالی خبر دادند. وزرای خارجه پکن و واشنگتن درباره مسائل مختلف از جمله برنامه هسته ای کره شمالی رایزنی کردند.
جان کری پس از دیدار با همتای چینی خود گفت که پیش نویس این قطعنامه هم در واشنگتن و هم در پکن در حال بررسی است. به گفته کری، این قطعنامه در صورت تصویب، فراتر از قطعنامه هایی خواهد بود که قبلاً بر سر برنامه هسته ای و موشکی کره شمالی وضع شده است.
سخنگوی دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که امروز پنجشنبه واشنگتن پیش نویس قطعنامه تشدید تحریم ها علیه کره شمالی را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می کند.
 در بیانیه سخنگو آمده است : «سامانتا پاور در نظر دارد پیشنویس قطعنامه تحریم ها را در واکنش به اقدام اخیر کره شمالی در آزمایش هسته ای و همچنین شلیک موشک بالستیک را به شورای امنیت ارائه کند».
در بیانیه دفتر نمایندگی ...
[ مشاهده متن کامل خبر ارائه طرح تشدید تحریم های کره شمالی به شورای امنیت توسط آمریکا در خبرگزاری دانشجو ]

جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن