تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان برای تحصیل در هنرستان ها ترغیب شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش فارس: دانش آموزان برای تحصیل در هنرستان ها ترغیب شوند مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: براساس برنامه های توسعه کشور باید بخش زیادی از دانش آموزان برای تحصیل در هنرستان ها ترغیب شوند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۶ اسفند ساعت 22:49

خبرگزاری پانا+مدیرکل آموزش وپرورش فارس

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حمید رضا آذری در بازدید سرزده از هنرستان در حال ساخت حاج رحیم خالصی در شیراز افزود: باید با ایجاد جذابیت و ارایه امکانات مناسب بتوان دانش آموزان را به تحصیل در هنرستان ها ترغیب کرد از این رو باید توجه بیشتری به هنرستان ها شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس درباره این واحد آموزشی در حال ساخت گفت: این هنرستان که در بلوار ارم در مرکز شهر شیراز در زمینی به وسعت هشت هزار مترمربع در حال ساخت است، بزرگترین هنرستان این شهر خواهد بود.
وی، زیربنای این واحد آموزشی در حال ساخت را 9 هزار مترمربع بیان و اظهار کرد: این هنرستان که در چهار طبقه احداث می شود، دارای 24 کلاس درس است و هشت کارگاه بزرگ کار عملی نیز در مجاور کلاس های درس ساخته می شود.
آذری ادامه داد: ساخت سالن اجتماعات، انبار، فضای اداری و سرایداری نیز در این واحد آموزشی پیش بینی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان داشت: برای ساخت این هنرستان که با اعتبارات دولتی ساخته می شود، اعتباری افزون بر 75 میلیارد ریال پیش بینی شده است که در صورت تامین آن، در مدت دو سال به بهره برداری می رسد.
آذری را در این بازدید احمد دست نیان مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس همراهی می کرد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن