تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819958716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم قزوین با حضور در انتخابات حماسه دیگری خلق خواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین:
مردم قزوین با حضور در انتخابات حماسه دیگری خلق خواهند کرد

قزوین


شناسهٔ خبر: 3565818 - پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
استانها > قزوین

قزوین- استاندار قزوین گفت: مردم استان قزوین فردا با حضور گسترده و باشکوه در انتخابات حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و دست اندرکاران نیز امانتدار آراء مردم خواهند بود. به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی پنجشنبه شب و چند ساعت مانده به آغاز رای گیری انتخابات با حضور در صوا وسیمای مرکز قزوین از مردم استان دعوت کرد با حضور یکپارچه در انتخابات به اقتدار کشور کمک کنند. استاندار قزوین بیان کرد: در مرحله حساسی قرار  داریم و شاید رقابت داوطلبان هم نزدیک باشد اما مردم باید فکر کنند و تصمیم بگیرند و با مشورت افراد مورد نظر خود را برای حضور در مجالس خبرگان و شورای اسلامی برگزینند. همتی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فردا تثبیت و تداوم نظام است و هر چقدر این حضور بیشتر باشد دولتمردان برای ادامه کار بیشتر دلگرم شده و امیدوارتر به خدمت مشغول می شوند. استاندار یادآورشد: دولت در مذاکرات هسته ای و برجام دستاورد بزرگی نصیب کشور کرد و اگر مردم در انتخابات حضور موثری داشته باشند فرزندان کشور در عرصه های بین المللی با قدرت بیشتری برای صیانت از حقوق ملت فعالیت خواهند کرد. وی بیان کرد: از مردم استان قزوین و داوطلبان و هواداران در همه نقاط، شهرها، بخش ها، روستاها و شهرستانها و مرکز استان تشکر می کنیم که با شور و نشاط خود در روزهای تبلیغات بخوبی وارد صحنه شدند تشکر می کنیم و انتظار داریم روز جمعه با همین شور و نشاط به صحنه بیایند و به اقتدار ملی کمک کنند.

رای اولی ها زینت انتخابات فردا همتی گفت: در استان قزوین ۵ هزار نفر رای اولی هستند که اولین تجربه مشارکت در عرصه سیاسی را تجربه می کنند که این حرکت یکی از زینتهای انتخابات فرداست و زینت دیگر پاداش مردم به شهید مدافع حرم همان حضور حداکثری است. وی بیان کرد: در سه ماه گذشته جریانات سیاسی و تشکلهای مختلف با راهنمایی شخصیت های کشوری برای پرشور شدن این دوره از انتخابات وارد صحنه شدند و مردم را به این حماسه دعوت کردند که با توجه به جایگاه این فرزانگان مردم به صحنه خواهند آمد تا حماسه ای دیگر خلق کنند. استاندار تصریح کرد: هر کس که با رای مردم انتخاب شد برای همه محترم است و این افراد نمایندگان استان و کشور خواهند بود و همه باید به آن تمکین کنیم. وی تصریح کرد: همه داوطلبان فرزندان کشورند و هر کس برگزیده شد مردم و مسئولان باید با آنها همکاری کنند و افراد منتخب نیز با پایان فصل رقابت دیگر دنبال رفاقت باشند و برای صیانت از حقوق ملت وارد عرصه شوند. همتی افزود: مهمترین وظیفه نمایندگان قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است و امیدواریم نمایندگانی انتخاب شوند تا بتوانند از حقوق ملت دفاع کنند. وی از رسانه ها، صدا وسیما، خبرگزاریها و مطبوعات و احزاب و تشکلها که شور و نشاط انتخاباتی را موجب شدند تشکر کرد و اظهارداشت: امیدواریم این وحدت و انسجام همچنان حفظ شود و همه باهم یکدل و یک صدا برای توسعه استان گام برداریم. استاندار گفت: شعور سیاسی مردم استان بسیار بالاست و از همه کسانی که برای گرم شدن تنور انتخابات کمک کردند تشکر می کنیم. وی بیان کرد: با دستور وزیر کشور نمایندگان داوطلبان از شروع تا پایان رای گیری و شمارش آرا در کنار صندوق ها هستند و نظارت می کنند و هیچ صندوقی از دید مردم و نمایندگان نامزدها پنهان نیست. استاندار یادآورشد: برای هر صندوق یک بازرس ویژه تعیین شده و گزارش لحظه به لحظه داریم و از ابتدای شمارش تا پایان شمارش و پلمب صندوق هم بازرسان و هم نمایندگان داوطلبان حضور دارند و هیچ شائبه ای در آراء ایجاد نخواهد شد و قول می دهیم امانتدار آراء مردم باشیم و پس از انتخابات تابع رای مردم و قانون خواهیم بود.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن