تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل بازار شب عید استان لرستان توسط ۵۰ اکیپ بازرسی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان لرستان گفت: ۵۰ اکیپ ثابت و سیار بازرسی در استان لرستان از ۱۵ اسفندماه ۹۴ تا ۱۵ فروردین ماه کار نظارت بر بازار را انجام می دهند.
محمدرضا صفی خانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید مایحتاج خود در روزهای پایانی سال، طرح نظارت بر بازار از 15 اسفندماه 94 تا 15 فروردین ماه در استان لرستان اجرا می شود.
وی افزود: 50 اکیپ ثابت و سیار با همکاری بازرسان اصناف، معاونت غذا و دارو، تعزیرات حکومتی، بهداشت، شرکت پخش فرآورده های نفتی و پایانه های حمل ونقل کار نظارت را انجام می دهند.
رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت لرستان عنوان کرد: کالاهای پر تقاضای ایام عید از قبیل کیف و کفش، پوشاک، آجیل، شیرینی، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند و شکر، لبنیات، روغن نباتی، برنج و میوه و تره بار از اولویت های نظارت کالایی در این ایام است.
وی بیان کرد: در ایام نوروز حمل ونقل درون شهری و برون شهری، شرکت های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آن ها، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها و رستوران های بین شهری نیز مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد.
صفی خانی با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و رفاه حال مسافران نوروزی بازرسان در ایام نوروز ...
[ مشاهده متن کامل خبر کنترل بازار شب عید استان لرستان توسط ۵۰ اکیپ بازرسی در خبرگزاری تسنیم ]

پنجشنبه ، ۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن