تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819124889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح طلبان همدان موضع خود را صریح و شفاف اعلام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: فرمانده سپاه استان همدان گفت: کسانی که می گویند ما اصلاح طلب هستیم، هرکسی که هست، در مورد حمایت سران رژیم صهیونیستی از اصلاح طلبان خیلی صریح و شفاف پاسخ دهد و اعلام موضع کند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع هیئت عاشقان ولایت شهرستان نهاوند بیان داشت: در دیدگاه اسلامی ناب یک حق داریم و یک باطل و مجموعه جریانات، احزاب و گروه ها در این دو قالب قرار می گیرند و بر اساس هدف، افکار و اندیشه های آن ها یا در جبهه حق قرار دارند و یا باطل هستند.
وی اظهار کرد: در دیدگاه اسلامی وجه سومی نداریم و این دو جایگاه و مبنا در همه موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باید مدنظر قرار داده شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امروز در فضای کشور این تصویر قابل مشاهده است به طوری که عده ای در جایگاه حق قرار دارند وعده ای نیز باطل هستند بنابراین خوب باید رصد کرد و آگاه باشیم که دچار این ادبیات و واژه های سیاسی نشویم.
وی بیان داشت: در روز 7 اسفندماه دو انتخابات مهم داریم و باید با دقت و هوشیاری نماینده اصلح که دارای ویژگی هایی مانند انقلابی بودن، مدیر، متدین و مومن است را انتخاب کنیم و به مجلس خبرگان و شورای اسلامی بفرستیم.
ابوحمزه گفت: چند سؤال مهم وجود دارد که باید از کسانی که داوطلب شده اند پرسیده شود و بر اساس موضع و ...
[ مشاهده متن کامل خبر اصلاح طلبان همدان موضع خود را صریح و شفاف اعلام کنند در خبرگزاری بسیج ]
اصلاح طلبان همدان موضع خود را صریح و شفاف اعلام کنند






پنجشنبه ، ۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن