تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820657785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان اعضای دولت برای مشارکت در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: اعضای دولت یازدهم در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با انتشار پیام های جداگانه ای مردم را به حضور گسترده پای صندوق های رای دعوت کردند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمعه 7 اسفند انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود. با توجه به لزوم مشارکت گسترده مردم در این انتخابات برای شکل گیری دو مجلس اثرگذار در جمهوری اسلامی، وزرای دولت تدبیر و امید و اعضای هیات دولت در صحبت هایی از مردم برای حضور در این دو انتخابات مهم دعوت کردند.
از صبح روز چهارشنبه نیز پیامکی از طرف رئیس جمهور برای مردم ارسال می شود که در آن، مردم به حضور در انتخابات دعوت شده اند.
متن پیامک حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است: «مردم عزیز ایران؛ کشور، امروز به رای شما نیاز دارد. جمعه 7 اسفند، آینده پرامید را رقم بزنیم». وزرای نفت، بهداشت، ارتباطات، جهاد کشاورزی و کار و رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در صحبت های جداگانه ای بر لزوم شرکت مردم در انتخابات تاکید کردند.
روز سه شنبه هم معاون اول رئیس جمهور، وزیر دفاع و سخنگوی دولت، از مردم خواستند با حضور در انتخابات به پیشرفت و سربلندی کشور کمک کنند.
وزیر نفت امروز با تاکید بر اینکه مردم به فهرست کامل کاندیداها رای بدهند، گفت: اگر بخواهیم هر روز ...
[ مشاهده متن کامل خبر فراخوان اعضای دولت برای مشارکت در انتخابات در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن