تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821246029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص اعتبار ۲۳۰ میلیون یورویی برای اجرای پروژه آبرسانی از سرشاخه های دز به قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس قوه مقننه با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به شهر قم و مناطق تابعه گفت: اعتبار ۲۳۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی از سوی مقام معظم رهبری برای این مسئله در نظر گرفته شده که پس از آن پروژه به سرعت اجرایی و آب سرشاخه های دز به منطقه منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، علی لاریجانی امشب در جمع مردم منطقه امامزاده ابراهیم در مسجد حضرت ابالفضل(ع) قم با اشاره به مسائل و مشکلات کشور در سال های اخبر اظهار داشت: بخشی از این مشکلات از جمله بیکاری و گرانی به علت اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی بوده اما همواره مسائل شهر مقدس قم جزو دغدغه های من بوده و از جایگاه خودم در چند سال اخیر برای آبادانی شهر تلاش کردم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه و آبادانی قم یک وظیفه فرا ملی بوده چون این شهر مرکز جهان تشیع است افزود: مسئله گازرسانی به روستاهای اطراف و منطقه پردیسان از مهم ترین پروژه هایی بوده که در قم صورت گرفته است در این راستا نیز با وزیر نفت مذاکراتی صورت گرفته و تا سال آینده روستاهای قم دارای نعمت گاز می شوند.
وی با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به شهر قم و مناطق تابعه تصریح کرد: اعتباری حدود 230 میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی از سوی رهبر معظم انقلاب برای این مسئله در نظر گرفته شده است که پس از آن پروژه به سرعت اجرایی و آب سرشاخه های دز به منطقه منتقل شد.
به گفته رئیس قوه مقننه پروژه ...
[ مشاهده متن کامل خبر تخصیص اعتبار ۲۳۰ میلیون یورویی برای اجرای پروژه آبرسانی از سرشاخه های دز به قم در خبرگزاری تسنیم ]

چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن