تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبر داد آغاز فعالیت پست قرنطینه گیاهی ساردوئیه جیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبر داد
آغاز فعالیت پست قرنطینه گیاهی ساردوئیه جیرفت
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: فعالیت پست قرنطینه گیاهی ساردوئیه شهرستان جیرفت از اواخر بهمن‌ ماه آغاز می‎شود و تا اواسط فروردین ماه ادامه می‎یابد.

خبرگزاری فارس: آغاز فعالیت پست قرنطینه گیاهی ساردوئیه جیرفت



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدرضا احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل غرس نهال و فعالیت کشاورزان مناطق سردسیر در زمینه احداث و جایگزینی باغ‎ها اقدامات لازم انجام می‎شود. وی بیان داشت: هر ساله مدیریت حفظ نباتات سازمان با ایجاد تمهیدات لازم بر روند حمل و انتقال نهال سالم و دارای گواهی سلامت به منطقه جنوب کرمان نظارت می‎کند. احمدی با اشاره به آغاز فعالیت پست قرنطینه گیاهی ساردوئیه از اواخر بهمن ماه و ادامه آن تا اواسط فروردین ماه تصریح کرد: در همین راستا با راه‎اندازی اکیپ‎های نظارتی در سطح شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد و همچنین فعالیت این پست قرنطینه از ورود نهال‎های فاقد گواهی سلامت به منطقه جلوگیری می‎شود. وی افزود: در سال گذشته نیز بیش از 60 هزار نهال سردسیری به منطقه وارد شد که با برخورد با افراد خاطی و توزیع‎کنندگان نهال‎های فاقد گواهی سلامت از ورود بیش از 10 هزار نهال غیر استاندارد به منطقه ممانعت به عمل آمد. احمدی عنوان کرد: از کشاورزان درخواست می‎شود با خرید نهال دارای گواهی سلامت از افراد مورد وثوق مراکز خدمات جهاد کشاورزی مربوطه از کاشت هرگونه نهال فاقد لیبل و گواهی سلامت خودداری کنند. مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ادامه داد: همچنین آن‎ها باید با همکاری با کارشناسان جهاد کشاورزی از ورود آفات و بیماری‎های قرنطینه به منطقه جلوگیری کنند.

94/12/05 - 16:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن