تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبر داد افزایش 20 درصدی تولید عسل در جنوب کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر امور طیور جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبر داد
افزایش 20 درصدی تولید عسل در جنوب کرمان
مدیر امور طیور و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: در سال جاری تولید عسل این منطقه نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری فارس: افزایش 20 درصدی تولید عسل در جنوب کرمان



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، میثم نیک‎نفس بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمارگیری از زنبورستان‎های این منطقه همزمان با سراسر کشور در مهر ماه سال جاری انجام شد. وی بیان داشت: پس از جمع‎بندی نهایی و همچنین دریافت آمار زنبورداران مهاجر جنوب کرمان که در سایر استان‎ها مستقر بودند، نتایج این آمارگیری مشخص شد تا در تصمیم‎گیری و برنامه‎ریزی‎های آینده مؤثر واقع شود. نیک‎نفس تصریح کرد: سال 94 در منطقه جنوب کرمان 36 هزار کلنی زنبور عسل وجود دارد که با تولید 272 تن عسل نسبت به سال گذشته 20 درصد در تولید و هفت درصد در تعداد کلنی افزایش داشته است. مدیر امور طیور و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: میانگین تولید عسل در سال 94 نسبت به سال 93 با یک کیلوگرم افزایش به 7.5 کیلوگرم رسیده است. نیک‎نفس با اشاره به اینکه تعداد کلنی‎های سال 91 برابر با 18 هزار و تولید عسل 155 تن بوده است، عنوان کرد: طبق آمار نهایی تعداد کلنی‎ها در سال 94 دو برابر شده و تولید عسل 75 درصد افزایش داشته است. وی خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت زنبورداری در راستای اقتصاد مقاومتی از برنامه‎های این مدیریت است که در این زمینه نیز اقداماتی با همکاری مدیریت‎های جهاد کشاورزی شهرستان‎ها، اتحادیه زنبورداران، صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد امام خمینی در حال انجام است.

94/12/02 - 14:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن