تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر تعاون روستایی گیلان خبر داد خرید 600 تن پرتقال از باغداران شرق گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر تعاون روستایی گیلان خبر داد
خرید 600 تن پرتقال از باغداران شرق گیلان
مدیر تعاون روستایی گیلان گفت: امسال برای نخستین بار به صورت مستقیم حدود 600 تن پرتقال شب عید از باغداران شرق گیلان خریداری شده است.

خبرگزاری فارس: خرید 600 تن پرتقال از باغداران شرق گیلان



به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، تیمور رنگیدن ظهر امروز در جلسه با فرماندار این شهرستان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تأمین میوه شب عید گیلان اظهار کرد: امسال برای نخستین بار مرکبات شب عید از باغداران گیلان خریداری شده است. وی با بیان اینکه با بیان اینکه حدود 600 تن پرتقال از باغداران شرق گیلان خریداری شده است، تصریح کرد: این مقدار پرتقال ذخیره‌سازی شده و در بازار شب عید با قیمت تعاونی در بین مردم توزیع می‌شود. مدیر تعاون روستایی گیلان وجود بیش از 120 هزار تن ظرفیت برای انبار مواد کشاورزی را از توانمندی‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: تأمین نهاده‌های کشاورزی، کود و سم کشاورزان از توانمندی‌های این نهاد است. فرماندار ماسال نیز در نشست مذکور نقش تعاون روستایی در ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان را موثر دانست و تصریح کرد: تعاون روستایی پس از انقلاب اسلامی نقش گسترده‌ای در این زمینه ایفا کرده است. محمود قاسم‌نژاد با بیان اینکه خرید مستقیم محصولات کشاورزی و باغی از کشاورزان و باغداران  موجب افزایش انگیزه آنها در توسعه کشاورزی می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان تعاون روستایی از سال‌های بسیار دور در ارائه خدمات مطلوب کشاورزی به کشاورزان نقش ایفا می‌کرده است. وی متذکر شد: تعاون روستایی با ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند در توسعه کشاورزی و ارتقای اقتصاد و معیشت روستائیان نقش بسیار موثری داشته باشد. فرماندار ماسال خواستار نقش آفرینی بیشتر تعاون روستایی در حوزه کشاورزی شد.

94/12/05 - 14:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن