تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره ارشاد دماوند خبر داد چاپ چندین جلد کتاب با حمایت شهرداری دماوند/ لزوم حمایت از برنامه‌های فرهنگی در دماوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره ارشاد دماوند خبر داد
چاپ چندین جلد کتاب با حمایت شهرداری دماوند/ لزوم حمایت از برنامه‌های فرهنگی در دماوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از تدوین و چاپ چندین کتاب با حمایت مدیریت شهری دماوند خبر داد و بر لزوم حمایت از برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: چاپ چندین جلد کتاب با حمایت شهرداری دماوند/ لزوم حمایت از برنامه‌های فرهنگی در دماوند



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود پوردیوان‌بیگی‌مقدم پیش از ظهر امروز در اختتامیه دومین نمایشگاه بزرگ شهرستان دماوند، ضمن قدردانی از تمام کسانی که در برپایی این نمایشگاه تلاش کردند، با اشاره به حمایت مسئولان شهرستان دماوند از نمایشگاه کتاب شرق استان تهران اظهار کرد: امسال برای دومین‌بار نمایشگاه کتاب شهرستان دماوند به میزبانی شهرداری دماوند برگزار شد و کمک‌های شایانی در این خصوص صورت گرفت. وی ادامه داد: از اداره آموزش پرورش شهرستان دماوند و شهرداری‌های رودهن، آبسرد، کیلان و همچنین در خصوص خدمت‌رسانی دانش‌آموزان که حمایت‌های لازم را انجام دادند، قدردانی می‌کنیم. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند افزود: همکاری و همیاری تمام نهادهایی که ما را در این زمینه یاری داده‌اند، ستودنی است و امیدوار هستیم اینگونه حمایت‌ها در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی انجام و فضای فرهنگی این شهرستان تقویت شود. پوردیوان‌بیگی‌مقدم اضافه کرد: امسال چندین جلد کتاب با حمایت شهرداری دماوند و شورای اسلامی این شهر تدوین و چاپ شده است و امیدواریم این اقدامات پررنگ‌تر از همیشه اتفاق بیفتد. به گزارش فارس، امروز اختتامیه نمایشگاه بزرگ کتاب شرق استان تهران با حضور شهردار دماوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دماوند، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند و بازدیدکنندگان و غرفه‌داران نمایشگاه کتاب این شهرستان برگزار شد. نمایشگاه بزرگ کتاب شرق استان تهران با محوریت شهرستان دماوند فعالیت خود را از 26 بهمن‌ماه آغاز کرد و تا دوم اسفندماه نیز ادامه داشت که به دلیل استقبال عموم مردم و درخواست غرفه‌داران این نمایشگاه تمدید شد.

94/12/05 - 11:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن