تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820116105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معارفه زندیه وکیلی بعنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: معارفه زندیه وکیلی بعنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان انجام شد استان‌ها > سمنان - آیین معارفه مهندس زندیه وکیلی معاون امور عمرانی استانداری سمنان و تودیع مهندس جانفشان معاون عمرانی سابق استانداری با حضور دکتر خباز استاندار سمنان و معاونین استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان در این مراسم ضمن تاکید بر اینکه در کارها ابتدا به شایستگی، تدبیر و درایت و مدیریت و توانمندی مدیران توجه می کنیم، خاطرنشان کرد: انتظار داریم آنچه مهندس جانفشان به نحو احسن انجام داده اند را انشاءالله مهندس زندیه وکیلی با شتاب بیشتری ادامه دهد.
دکتر خباز افزود: استعدادها و توانمندی های این استان بی بدیل است و هنر ما این است که بتوانیم این استعدادها و توانمندی های بالقوه استان را بالفعل نماییم.
استاندار سمنان افزود: استان سمنان باید از معبر به مقصد تبدیل شود و گردشگران و زائرانی که تا کنون از این مسیر عبور می کردند، این استان را آنقدر جذاب بیابند که استان سمنان را بعنوان یکی از مقاصد گردشگری شان انتخاب نمایند.
همچنین در این مراسم مهندس جانفشان عراقی ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران و مدیران دستگاه های اجرایی که در مدت حدود چهارسال خدمت با ایشان همکاری بسیار خوبی داشته اند افزود: کار تیمی است که می تواند مدیریت ارشد را موفق کند.
جانفشان استان سمنان را استانی با ویژگی های منحصر به فرد برشمرد و افزود: استان سمنان با مردمانی خوب، پهنه سرزمینی وسیع بعنوان ششمین استان پهناور کشور، منابع بسیار خوب و منحصر به فرد، زیرساخت های استاندارد و خیلی خوب، موقعیت ژئوپولوتیک، ظرفیت های گردشگری خاص و بسیار عالی، وجود معادن بی نظیر و وجود مسئولین دلسوز و درستکار، که هرکدام به تنهایی میتواند یک استان را متحول کند، همه این پتانسیل ها در کنار مردمی نجیب و بافرهنگ و سطح علمی بالا، بستر توسعه این استان را فراهم کرده است.
مهندس جانفشان ابراز امیدواری کرد با مدیریت دکتر خباز استاندار سمنان و استفاده مناسب از ظرفیت های استان، اتفاقات عظیمی در توسعه استان سمنان بیفتد.
جنفشان یادآور شد: یکی از کارهای بسیار مهمی که دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید انجام داد، بحث قانونمند کردن استفاده از بخش خصوصی در پروژه های عمرانی بود که انقلابی در اجرای پروژه های عمرانی رخ داد.
مهندس زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری ضمن تشکر از اعتماد دکتر خباز استانداری سمنان، در خصوص نحوه مدیریت کارها گفت: کارها بصورت تیمی بسیار بهتر انجام می شود.
زندیه وکیلی افزود: گرچه این استان نسبت به دیگر استان ها از برخی جهات کارهای عمرانی بسیار خوبی انجام داده است اما ما باید خودمان را با خودمان مقایسه کنیم و برای بهتر شدن بیشتر کار کنیم و استان سمنان باید جهشی داشته باشد که جایگاهش بهتر از آنچه حالا هست شود.
در حکم وزیر کشور برای انتصاب مهندس زندیه وکیلی آمده است:
بنا به پیشنهاد استاندار سمنان و تأئید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان منصوب می نمایم.
ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستائی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها ، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات ، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق ، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها ، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرا دست و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعداد و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.

کلید واژه ها: استان سمنان -




چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 09:24:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن