تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام 118عملیات امدادی /امدادرسانی به یک هزار و 166آسیب دیده از حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توسط نجاتگران آذربایجان شرقی محقق شد; انجام 118عملیات امدادی /امدادرسانی به یک هزار و 166آسیب دیده از حوادث سرپرست جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی اعلام کرد: نجاتگران مستقر در پایگاههای امداد جاده ای طی بهمن ماه سال 94 با انجام 118عملیات امدادی به 1166آسیب دیده امدادرسانی کردند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۵ اسفند ساعت 08:55

خبرگزاری پانا+انجام 118عملیات امدادی /امدادرسانی به 1166آسیب دیده از حوادث

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،سعید کنعانی در جمع خبرنگاران ادامه داد: از مجموع 118 حوادث اعلام شده به مرکز کنترل و عملیاتهای امدادی جمعیت هلال احمر استان 67فقره حوادث جاده ای ،برف وکولاک 15 مورد ،خدمات حضوری 14 مورد ، حوادث شهری 12 مورد ،حوادث کوهستان 9 مورد و خدمات مناسبتی 1 مورد بوده است . نجات 101 تن از مصدومان حوادث کنعانی اضافه کرد: در این عملیاتها 78 تن از مصدومان و مجروحان حوادث توسط نجاتگران پایگاههای امداد جاده ای با انجام مراقبتهای بین راهی به نزدیکترین مراکز درمانی شهرها منتقل و 23 تن نیز بصورت سرپایی در سر صحنه حوادث مداوا شده اند. اسکان 56 تن در راه مانده در پایگاههای جاده ای سرپرست جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی تصریح کرد : نجاتگران پایگاههای امداد جاده ای استان در روزهای بارش برف و کولاک، ۵۶ نفر را که در راهها در برف و کولاک گرفتار شده بودند در اتاق مهمان پایگاههای امداد جاده ای اسکان داده و نسبت به تامین لوازم گرمایشی و جیره غذایی اقدام کرده اند. رها سازی اجساد ومجروحین گیر کرده در لای آهن پاره های خودروهای تصادفی وارتفاعات 12 مورد سعید کنعانی خاطر نشان کرد:یکی از اقدامات منحصر بفرد نجاتگران پایگاههای امداد جاده ای و تیم های کوهستان رها سازی افراد گرفتار در لای آهن پاره ها ی خودروهای تصادفی و ارتفاعات کوهها می باشد که در ماه گذشته 12 مورد رها سازی توسط نجاتگران صورت گرفته و 4 مورد هم اطفا حریق انجام یافته است .
وی به زمان حضور امدادگران در سر صحنه حوادث اشاره کردو گفت:میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای(از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه): ۰۰:۰۹:۵۱ دقیقه بوده است . شماره تلفن 112پل ارتباطی مردم و مصدومین با هلال احمر کنعانی در پایان از هموطنان و مسافرانی که به استان آذربایجان شرقی سفر می کنند خواست شماره تلفن 112 پل ارتباطی جمعیت هلال احمربا مردم و حادثه دیدگان را بخاطر داشته ودرزمان وقوع حوادث مراتب را به اطلاع مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتهای امدادی جهت اعزام نجاتگران نزدیکترین پایگاه به محل حادثه اعلام نمایند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن