تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید استاندار ، ازطرح ها و پروژه های اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری مدیریت پایدارمنابع آب وخاک


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بازدید استاندار ، ازطرح ها و پروژه های اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری مدیریت پایدارمنابع آب وخاک استان‌ها > سمنان - بازدید استاندار ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان و مدیر کل بحران استانداری سمنان ازطرح ها و پروژه های اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری مدیریت پایدارمنابع آب وخاک (حبله رود)

به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین دکتر محمدرضا خباز استاندار سمنان به منظور آشنایی با عرصه های منابع طبیعی و بازدید از طرح ها و پروژه های اجرایی اداره کل به شهرستان های سرخه، سمنان و مهدیشهر عزیمت نموده و از نزدیک با این اقدامات آشنا شدند.
علینقی حیدریان گفت: در راستای تقویت هماهنگی بین بخشی و آشنایی مسئولین استانی با فعالیتهای عرصه های منابع طبیعی وآبخیزداری استان و فعالیت10 ساله طرح حبله رود در استان سمنان بازدیدی با حضور استاندار محترم سمنان ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیر کل بحران استانداری سمنان از پروژه های مشارکتی طرح حبله رود صورت گرفت.
وی گفت: پروژه هایی که مورد بازدید قرار گرفت در سه اقلیم مختلف در استان واقع شده بودند. پروژه احداث آبگذر زیر زمینی منطقه آشنی در منطقه کوهستانی ، پروژه مرمت و لایروبی قنات منطقه عمید آباد در منطقه کویری و ایجاد دهکده آبی نمونه اسد آباد در منطقه روستایی و کشاورزی همگی با مشارکت بالای 50 درصد ذینفعان صورت پذیرفت.
حیدریان اظهار داشت :از خصایص این پروژه ها میتوان به تغییراتی در نحوه اجرای پروژه ها ، نحوه تخصیص اعتبار و نحوه هزینه کرد اعتبارات اشاره کرد که میتواند الگویی باشد برای تغییرات زیر بنایی در امر اجرا ، تخصیص و هزینه کرد اعتبارات دولتی در بخش های دیگر.
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در این بازدیدها که رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیر کل مدیریت بحران استان ، استانداررا همراهی میکردند،از پروژه های ( کاشت نهال و آبیاری ) طرح بیابانزدایی در شهرستان های سرخه و سمنان ، طرح جنگلکاری اقتصادی مشارکتی فولادمحله شهرستان مهدیشهر و طرح مدیریت جامع منابع طبیعی حوزه دامغانرود بازدید کرد.
در این بازدید معاونین آبخیزداری، فنی و روسای ادارات شهرستان های سرخه ، مهدیشهر و همچنین بهره برداران عرفی و مشارکت کننده در طرح های مشارکتی حضور داشتند.
در پایان نیز توصیه ها ، تذکرات و پیشنهاداتی توسط استاندار محترم و هیات همراه ارایه شد استاندار سمنان دکتر محمدرضا خباز ضمن رضایت از این اقدامات، ابراز امیدواری کردند که این فعالیتها با سرعت و کیفیت بیشتری با مشارکت مردم ، جوامع محلی و سرمایه گذاران هم استانی ادامه پیدا کنند.



چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 06:22:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن