تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821382968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان موسیقی فجر از قاریان ممتاز کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: محمد اصفهانی به عنوان خواننده برگزیده موسیقی پاپ و علیرضا قربانی به عنوان خواننده برگزیده موسیقی سنتی سی و یکمین جشنواره بین المللی «موسیقی فجر» از جمله قاریان ممتاز کشورمان هستند.
به گزارش مشرق، شامگاه شنبه، اول اسفند ماه سال جاری مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی «موسیقی فجر» در تالار وحدت و با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف و به ویژه تقدیر از برگزیدگان نخستین مسابقه «باربد» که برای این دوره از جشنواره طراحی و تدارک دیده شده بود به کار خود پایان داد.
صرف نظر از اتفاقاتی که در طول برگزاری این رویداد بزرگ هنری و در جریان مراسم اختتامیه آن روی داد نکته جالب توجه اینکه برگزیدگان خوانندگی هر دو بخش موسیقی پاپ و موسیقی سنتی این دوره از جشنواره، پیش از آنکه به فعالیت حرفه ای در زمینه موسیقی حرفه ای اشتغال داشته باشند، هر دو از جمله قاریان ممتاز قرآن کریم محسوب می شوند.
محمد اصفهانی با نام کامل محمدمهدی واعظی اصفهانی، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشور است که در این دوره از جشنواره «موسیقی فجر» برای خوانندگی در آلبومی موسوم به «شکوه» به عنوان بهترین خواننده پاپ انتخاب و معرفی شد.
شاید کمتر کسی نوجوان 12 ساله ای را که در بدو ورود امام خمینی(ره) به میهن در بهمن 57 و پیش از سخنرانی تاریخی ایشان، جمع کثیری از هم میهنان حاضر در بهشت زهرا(س) را با آیاتی ...
[ مشاهده متن کامل خبر برگزیدگان موسیقی فجر از قاریان ممتاز کشور هستند در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن